Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی گفت: :ارز ترجیحی نوعی رانت بوده و مافیا از این بهره مند شدند لذا جراحی اقتصادی بزرگ ضرورت دارد ولی چگونگی این آزادسازی و حذف ۴۲۰۰ باید برای طبقات محروم بیان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه رحمانی، نماینده مردم مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون اصلاح ساختار ارزی اقتصاد کشور اظهار کرد: جراحی اقتصادی برای کشور نیاز اساسی است ولی باید ابتدا برای طبقات محروم و ضعیف جامعه مکانیسم جبرانی پیش بینی شود و سپس اقدامات اصلاحی در حوزه قیمت ها صورت بگیرد تا تنش و فشار مضاعف ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصل حذف ارز ترجیحی صحیح است و حتما باید عملیاتی شود ولی باید در حوزه اجرا و فرآیندهای اجرا با مردم و علی الخصوص دهک های پایین صحبت شود و پیش بینی های لازم انجام شود.

این نماینده مجلس ضمن تأکید بر اینکه باید از ایجاد چالش های روانی برای جامعه جلوگیری شود گفت: ابتدا دولت به فکر آینده مردم و جبران این موضوع ناشی از آزادسازی قیمت‌ها باشد و بعد اقدام کند.

وی افزود: البته قطعا قائل به این هستیم که این ارز ترجیحی فسادآور است و سود و منفعتی برای مردم نداشته اما در حوزه اجرای حذف 4200 بحث داریم.

رحمانی ادامه داد: ارز ترجیحی رانت بوده و مافیا از این بهره مند شدند لذا جراحی اقتصادی بزرگ ضرورت دارد ولی چگونگی این آزادسازی باید برای طبقات محروم بیان شود.

وی ضمن تأکید بر حفظ قدرت خرید مردم در این نوسانات و تصمیم گیری ها خاطرنشان کرد: مکانیسم جبرانی را دولت باید پیش بینی کند چراکه مردم از نوسانات حوزه قیمت ها و یارانه ها مردم منتفع نمی‌شوند و تبیین مسئله اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برای طبقات محروم ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد