Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@02:21:27 GMT

حضور عوامل بعثه ها و کارگزاران حج به حداقل برسد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۷۲۲۵

حضور عوامل بعثه ها و کارگزاران حج به حداقل برسد

آیت‌الله جعفر سبحانی گفت: با توجه به کاهش سهمیه زائران در مراسم حج امسال، تلاش کنید حضور عوامل بعثه‌ها و کارگزاران به حداقل برسد.

به گزارش قدس آنلاین، این مرجع تقلید شب گذشته در دیدار حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با خاص توصیف کردن حج امسال اظهار داشت: شرط انجام حج براساس آیه قرآن استطاعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگرچه سهمیه کشورهای اسلامی و به دنبال آن جمهوری اسلامی ایران در حج پیش رو کاهش یافته است، اما تلاش کنید که حضور عوامل بعثه‌ها و کارگزاران به حداقل برسد.

آیت‌الله سبحانی ادامه داد: بسیاری از زائران سال‌های متمادی در انتظار سفر معنوی حج تمتع هستند، به‌جاست که تعداد بیشتری از زائران که سال‌ها منتظر حضور در سرزمین وحی نشسته‌اند به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی همچنین بر توجه به آموزش زائران در شرایط فعلی تاکید کرد و افزود: به همه زائران توصیه کنید که به قوانین مرتبط کشور عربستان احترام بگذارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هر سال صدها هزار زائر در کشور عربستان حضور پیدا می‌کنند خاطرنشان کرد: لازم است اخلاق میزبان را یاد گرفته و با در نظر گرفتن شرایط آن کشور، زائران با عزت بروند و با عزت بازگردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارگزاران حج آیت الله جعفر سبحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان

دریافت 20 MB کد خبر 6091934

دیگر خبرها

  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • تامین ۵۰ درصدی پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کشور
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان