Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:03:05 GMT

آغاز عملیات اجرایی محور اردهال

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۷۵۷۰

آغاز عملیات اجرایی محور اردهال


سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: محور اردهال به طول تقریبی سه هزار متر و آغاز آن از روستای بهار تا منطقه اردهال و اتصال به شهرستان دلیجان از درخواست‌ها و دغدغه‌های شهروندان و هیات امنای آستان سلطان علی ابن محمد باقر (ع) از گذشته تا کنون بوده است.
محمد شریف زارعی می‌گوید: کاهش ترافیک به ویژه در ایام قالیشویان، افزایش ایمنی و امنیت مسیر، هدایت جداگانه خودرو‌های سنگین حامل سنگ به خارج از حریم منطقه مسکونی و زیارتی علاوه بر رفع مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های صوتی از مهمترین اهداف کاهش اجرای طرح محور اردهال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای محور اردهال به عنوان طرح جامع آستان حضرت سلطان علی بن باقر (ع) پیش بینی شده است که پس از تصویب در کمیسیون تلفیق امور زیربنایی شهرستان مجوز‌های کمیسیون‌های استان و ایمنی شهرستان کاشان و استان را نیز گرفت.
سرپرست فرمانداری کاشان گفت: برای اجرای کل پروژه مشکل آزادسازی اراضی درگیر در حوزه منابع طبیعی و کشاورزی بالا دستی در ضلع شمال غربی آستان مقدس با پیگیری هیات امنا و حوزه راه و شهرسازی کاشان برطرف شده است.
زارعی گفت: برنامه ریزی برای آغاز عملیات ساخت و تکمیل محور اردهال به دلیجان اولویت نخست مورد تایید امامان جمعه کاشان و منطقه اردهال در منطقه است.
او می‌گوید: امید است ساخت محور اردهال با همکاری شهروندان و اعضای شورای شهر و مسئولان تا نوروز سال ۱۴۰۲ پایان و بار ترافیکی شهر زیارتی اردهال کاهش یابد.
سرپرست فرمانداری کاشان گفت: پیش از ساخت محور اردهال نقشه مطالعاتی کامل شامل احجام و برآورد نقشه مسیر توسط مشاوران تحت نظارت اداره کل راه وشهرسازی استان و شهرستان کاشان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تامین و تهیه شد.
زارعی گفت: پیش بینی می‌شود با توجه هماهنگی مسئولان اجرایی و پیمانکار طرح و همچنین همراهی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و شهرستان کاشان و خیر بهره‌بردار، طرح در زمان مشخص شده انجام شود.
عملیات اجرایی طرح مشارکتی ساخت محور اردهال با حضور مسئولان کاشان، منطقه اردهال و دلیجان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشهد اردهال شهرستان کاشان محور اردهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی