Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طی بازدیدی که از پارک خانواده غرب زنجان داشتیم، نواقص زیادی از جهت زیباسازی، امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز دارد که باید تکمیل و تجهیز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انسیه ابوبصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پارک بانوان غرب شهر زنجان ابتدا با عنوان بانوان احداث شده بود اما سپس کاربری آن تبدیل به پارک خانواده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص علت این امر خاطرنشان کرد: حصارها و حفاظ‌هایی که باید در پارک غرب زنجان جهت تامین امنیت روحی و روانی و همچنین موازین شرعی و قانونی لحاظ می‌شد، مقدور نشد تا بانوان بتوانند از این پارک استفاده کنند.

ابوبصیری افزود: مجتمع‌های مسکونی مشرف به پارک بانوان غرب زنجان نیز دلیل بعدی بود که این قضیه با موضوع بهره‌برداری پارک توسط بانوان را ساقط کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بنا به دلایل مذکور از پارک موجود در غرب زنجان به عنوان پارک خانواده استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: طی بازدیدی که از پارک خانواده غرب زنجان داشتیم، نواقص زیادی از جهت زیباسازی، امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز دارد که باید تکمیل و تجهیز شود.

ابوبصیری با بیان اینکه به دنبال این هستیم که این امکانات در آنجا تکمیل شود، افزود: فضای سبز پارک خانواده در خور شان اهالی آن مناطق نیست و پارک خانواده از هیچگونه امکانات تفریحی و رفاهی لازم برخوردار نیست که برای بهره‌مندی خانواده‌ها باید تامین تامین شود.

وی با بیان اینکه پارک خانواده، نواقص خیلی زیادی دارد، تصریح کرد: هرگونه امکاناتی که بتواند خدماتی به شهروندان و خانواده‌ها ارائه دهد در آنجا وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امکانات پارک خانواده، ضعیف است و حداقل‌ها هم موجود نیست، گفت: حتی فضای سبزی که از کاشت درختان، چمن و گل‌کاری ایجاد شده هم ضعیف است و به دنبال این هستیم که امکانات، فضای سبز و تجهیزات تفریحی و رفاهی لازم برای استفاده خانواده‌ها فراهم شود.

وی ابراز کرد: امیدواریم امکانات لازم برای پارک خانواده غرب زنجان تامین و تجهیز شود تا شرمنده خانواده‌ها نشویم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به ارزیابی عملکرد شهردار زنجان اظهار داشت: فعلا برای ارزیابی عملکرد شهردار زنجان زود است و حداقل 6 ماه از مدت فعالیت شهرداری باید بگذرد تا عملکرد وی را ارزیابی و نقاط قوت و ضعف را بگوییم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی شهر زنجان خانواده ها فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ

سرگرمی‌های تصویری یافتن شیء پنهان از جمله بهترین گزینه‌ها برای بهبود تمرکز، عملکرد چشم‌ها و تقویت مغز هستند. 

از فواید این قبیل سرگرمی‌های تصویری می‌توان به افزایش چابکی و انعطاف ذهنی، بهبود عملکرد حافظه و کاهش استرس اشاره کرد.

در سرگرمی تصویری زیر یک فروشگاه گل و گیاه دیده می‌شود. یک کاکتوس تیغ دار بین گیاهان موجود در این فروشگاه وجود دارد که باید آن را پیدا کنید.

چالش این است که کاکتوس را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید.

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در تصویر زیر مکان کاکتوس بین گیاهان دیگر مشخص شده است.

منبع: عصر ایران

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ