Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۲۸۱ کیلو گرم ماده مخدر شیشه در محور مواصلاتی "بندرعباس-میناب" خبر داد.

 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی دستگاه قضایی استان، مأموران انتظامی ایست بازرسی شهید چغازردی در محور مواصلاتی "بندرعباس-میناب" از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه تریلر متعلق به قاچاقچیان باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، مأموران انتظامی، تریلر مورد نظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۲۸۱ کیلو و چهارصد گرم ماده مخدر شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط نمودند.

 

مجتبی قهرمانی همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری، بازداشت می‌باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از اقدامات مسئولان و کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان که در ایام ماه مبارک رمضان و با وجود روزه داری در انجام مأموریت های محوله، مقتدرانه و مجاهدانه تلاش می کنند، تأکید کرد: خوشبختانه با تمهیدات دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بندرعباس دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال

مظفر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی و صدور دستورات قضایی لازم از سوی دادستانی خلخال و رصد اطلاعاتی از سوی مراجع نظامی و امنیتی از دو نفر آقا و خانم در مسیر سرچم به اردبیل 10 کیلو موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان موادمخدر در یک خودروی سواری جاسازی شده بود، خاطرنشان کرد: ماموران نظامی و امنیتی موفق به کشف و ضبط این موادمخدر شدند.

دادستان شهرستان خلخال گفت: متهمان دستگیر و با دستور قضایی روانه زندان شدند و پرونده نیز برای انجام تحقیقات مقدماتی بیشتر در حال رسیدگی و تکمیل شدن است.

کد خبر 6094760

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت