Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: معتقد هستیم عقب ماندگی‌های داراب با حضور جوانان پرانگیزه و نخبه انقلابی در کنارچنین نماینده توانمندوپرتلاش و متنفذی قابل حل است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی مردم داراب ساماندهی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، تصریح کرد: جاده‌های این شهرستان محل مناسبب برای جولان مرگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه داراب با اشاره به سفر دیروز معاون وزیر راه و شهرساری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: بحمدالله با پیگیری‌های مجدانه و فعالانه نماینده جهادی داراب در سطح وزارت راه و شهرسازی چندین مدیر کل و معاون وزیر دیروز برای بررسی موضوع در داراب حاضر شدند که رهاورد این سفر تکمیل بیش از ۵۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی داراب تا پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

حجت الاسلام خسروی خاطر نشان کرد: بحمدلله اولویت و ترجیح منافع مردم بر منافع کرسی ریاست نمایندگی و ریاست کمیسیون مجلس توسط نماینده داراب به این امر کمک کرد تا مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی برای حضور و رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی داراب شخصاً وارد میدان و دستور قاطع برای حل این مسئله داده شود.

امام جمعه داراب تاکید کرد: باید از فرماندار و مدیران اجرایی مربوطه و همچنین جوانان مطالبه گر مؤمن و نخبه انقلابی و تشکر کرد که دلسوزانه در قالب وحدت و همدلی پیگیر رفع مشکلات شهرستان هستند.

او همچنین به کارنامه ۸ ماهه دولت نیز اشاره و اضافه کرد: کارنامه درخشان دولت در هشت ماهه اخیر انتظارات مردم را به‌درستی بالا برده است.

خسروی متذکر شد: واضح است که مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند، اما انتظاراتشان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است.

خطیب جمعه داراب تصریح کرد: دولت به‌خوبی می‌داند که مردم ما به‌ویژه اقشار محروم کشور در تنگنای کم‌سابقه و سختی معیشت توان‌سوز هستند.

او ادامه داد: مردم توقع دارند که دولت و رئیس جمهور برای توقف گرانی‌های بی‌منطق و لجام گسیخته و سودجویی‌های دلالان فاسد و دست‌های اخلال‌گر پشت پرده و نفوذی‌های مفسد اقتصادی که در بزنگاه‌های حساس اقتصاد کشور جا خوش کرده‌اند و رنج مردم را در شرایط جنگ بی‌امان اقتصادی دوچندان کرده‌اند، وارد عمل جهادی شده و با همراهی قوه قضائیه که بحمدالله در میدان حاضر است قاطعانه و مؤثر با زیاده‌خواهان و اخلال‌گران اقتصادی، برخورد کنند.

حجت الاسلام خسروی عنوان کرد: سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات فوری معیشتی مردم علاوه بر جلب اعتماد مردم، به کمک دولت خواهد آمد و قطعاً مردم نجیب و صبور و انقلابی ما کمک کار دولت در ادامه این راه پرفراز و نشیب هستند.

کد خبر 5483001

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب توسعه پایدار عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا گرد و خاک سرپل ذهاب صعود به بازی دراز عملیات بازی دراز ایلام روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود