Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج اولیه انتخابات محلی لندن نشان داد علاوه بر لندن، در شهر‌های دیگر نیز حزب نخست وزیر انگلیس با کاهش آرا مواجه شده و گفته می‌شود دلیل آن مجموعه‌ای از رسوایی‌های اخیر بوریس جانسون باشد.

به گزارش رویترز، برای نخستین بار، «حزب مخالف کارگر» در منطقه کلیدی «وست مینستر» پیروزشده است. وست مینستر ناحیه‌ای است که اکثر ساختمان‌های دولتی در آن واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محافظه کاران انگلیسی همچنین کنترل ناحیه «بارنت» را از دست داده اند. این ناحیه بیش از پنجاه سال است که در هر انتخاباتی (به استثنای دو انتخابات) در اختیار حزب محافظه کاران بوده است.

گفته می‌شود دلیل این امر، نوعی ابراز خشم رای دهندگان انگلیسی به سیاست‌های بوریس جانسون نسبت به افزایش هزینه‌های زندگی و قوانین قرنطینه باشد چرا که جانسون در سال ۲۰۱۹ با وعده افزایش استاندارد‌های زندگی به قدرت رسید.

آمار نهایی اواخر امروز منتشر خواهد شد و می‌تواند تصویری از افکار عمومی نسبت به بوریس جانسون و حزب محافظه کار انگلیس نشان دهد.

از مشهورترین رسوایی‌های بوریس جانسون می‌توان به شرکت در جشن تولد جنجال برانگیز آن هم در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد. حمایت جانسون از برگزیت هم به قیمت از دست دادن بخش مهمی از رای دهندگان در لندن تمام شد. جایی که اکثر مردم طرفدار ماندن در اتحادیه اروپا بودند.

از دست دادن مناطق کلیدی، فشار را بر بوریس جانسون افزایش خواهد داد. انتخابات محلی انگلیس دیروز برگزار شد. در این انتخابات، تقریباً هفت هزار کرسی شورا، از جمله تمام کرسی‌های لندن، اسکاتلند، ولز و یک سوم کرسی‌ها در اکثر نقاط انگلستان به رای گذاشته شده اند. بیش از ۴ هزار نامزد برای ورود به شهرداری‌ها در این انتخابات با یکدیگر رقابت کرده اند. اعضای شورای شهر انتخاب شده می‌توانند تا چهار سال آینده در قدرت باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب محافظه کار انگلیس انتخابات انگلیس بوریس جانسون پارتی گیت بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین آمارهای لیگ بیست و سوم متعلق به سبزپوشان اصفهان یعنی ذوب آهن است که در این فصل از مسابقات لیگ برتر ایران نتایج بسیار عجیبی گرفته‌اند.
ذوب آهن با 33 امتیاز در میانه جدول حضور دارد و حتی در مقاطعی از این فصل توانسته بود خودش را به جمع 5 تیم برتر نزدیک کند، اما اصلی‌ترین معضل ذوبی‌ها، بازی‌های خانگی‌شان محسوب می‌شود!

ذوبی‌ها در بازی‌های خانگی این فصل از لیگ، تنها 2 برد کسب کردند و فقط صنعت نفت آبادان است که با یک پیروزی خانگی وضعیت بدتری نسبت به آنها دارد. در واقع اگر جدول بازی‌های خانگی را بخواهیم ملاک ارزیابی تیم‌ها قرار دهیم، شاگردان محمد ربیعی یکی از دو تیمی بود که به لیگ یک سقوط می‌کرد.

با این حال شاگردان ربیعی در بازی‌های خارج از خانه وضعیت بسیار متفاوت‌تری دارند و اگر بخواهیم نتایج این تیم در خارج از فولادشهر را بررسی کنیم، متوجه می‎‌شویم که با کسب 6 برد، 5 تساوی و 1 باخت هیچ تیمی، حتی سرخابی‌های پایتخت نتوانسته خود را به ذوبی‌ها نزدیک کنند.

این تیم در دیگر بازی‌های باقی مانده خود 3 بازی بسیار مهم و تاثیرگذار بر جایگاه قهرمان و قعرنشین با استقلال، فولاد و صنعت نفت آبادان خواهند داشت که می‌تواند به آنها این شانس را دهد که در خارج از خانه مقابل این سه تیم، نتایج قابل توجهی بگیرد.

تیم نکونام اکنون به عنوان یک تیم بدون باخت در بازی‌های خانگی، در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر تیمی قرار خواهد گرفت که جز سپاهان به هیچ تیمی در خارج از خانه راه نداده و این اتفاق قطعا برای سرخپوشان می‌تواند حائز اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت