Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:34:53 GMT

همه مکلفیم با تلاش شبانه‌روزی از مشکلات مردم کم کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۱۶۰

همه مکلفیم با تلاش شبانه‌روزی از مشکلات مردم کم کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در پنجمین یادواره شهید «محبعلی فارسی» اظهار داشت: امیدوارم دعای خیر شهدا بدرقه راه ما برای ادامه خدمت‌رسانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، ادامه داد: یادواره‌های شهدا تلنگری برای ما ست که در پیچ و خم دنیا و وسوسه‌های شیطان از راه معنویت فاصله نگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسیری که شهدا برای ما به ارث گذاشتند مسیر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام بوده و این یادواره‌ها برای این است که این راه را از خاطر نبریم‌.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم تلاش مجاهدانه‌ای برای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم کنیم چرا که امروز مردم در شدیدترین فشارهای اقتصادی و معیشتی بوده و تحت شدیدترین تحریم‌های نظام استکبار هستند.

مدرس خیابانی گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود تاکید داشتند هر تلاشی مجاهدانه نیست بلکه کوششی که در مقابل دشمن قرار گرفته باشد مجاهدت است و امروز دشمن از تمام ابزارهای خود استفاده می‌کند تا بتواند این مقاومت ما را بشکند.

وی افزود: ما همه مکلفیم تا با تلاش شبانه‌روزی از مشکلات مردم کم کنیم بنابراین امروز هیچ کسی حق ندارد به هر بهانه‌ای از تلاش و کوشش دست بردارد. ما تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های عمرانی در سیستان و بلوچستان بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات این استان را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز ما در منطقه سیستان با مسائل و مشکلات زیادی از جمله بی‌مهری طبیعت روبه‌رو هستیم اما باید تلاش کنیم تا با سیاست‌های دیگری که کمتر وابسته به آب است موضوع اشتغال و معیشت این منطقه را برطرف کنیم.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم مردم را صرفاً با تأمین آب آشامیدنی در منطقه سیستان نگهداریم بنابراین باید آب مورد نیاز برای فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی تأمین شود.

وی بیان کرد: با طراحی بسته اشتغال توانستیم حدود ۱۳ رده شغلی از طریق مشارکت‌های مردمی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و پشتیبانی بانک‌ها در رده‌های مختلف ایجاد کنیم.

مدرس خیابانی گفت: امروز سیستان وظیفه خطیر حفاظت از مرزهای ما را بر عهده دارد بنابراین یکی از تکالیف مهم ما ایجاد شغل برای ساکنان این منطقه است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های زیربنایی یکی از اولویت‌های ما بحث راه است که با تلاش‌های انجام شده ۵۰ کیلومتر راه ساخته شده و ۱۰۰ کیلومتر دیگر از راه‌های شمال استان تا پایان امسال ساخته خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: سیستان و بلوچستان به لحاظ آمار تصادفات رتبه سی‌ام در کشور را دارد اما بالاترین میزان کشته در سوانح رانندگی را به خود اختصاص داده چرا که ما دو هزار کیلومتر راه کم عرض داریم که منجر به تصادفات خطرناک می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز ما بالاترین رقم اعتبارات سفرهای استانی را در کشور را داشتیم که بخش اعظمی از این اعتبارات را به دو مقوله آب و راه اختصاص دادیم. امروز دو هزار روستا در استان در طرح آبرسانی قرار دارند که ۹۴۵ روستا این طرح در حوزه سیستان هستند.

مدرس خیابانی بیان کرد: با پیگیری‌های متعددی که انجام شد بحث انتقال آب دریای عمان به قانون تبدیل شده و اجرای این طرح از چهار نقطه آغاز خواهد شد.

کد خبر 5483145

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی سیستان و بلوچستان زاهدان عید فطر 1401 عید سعید فطر نماز عید سعید فطر بوشهر کرمانشاه گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا عملیات بازی دراز ایلام گرد و خاک سرپل ذهاب صعود به بازی دراز آمار کرونا سیستان و بلوچستان مدرس خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است