Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پاسخ ادعای سرمربی هرتابرلین را داد و درباره بحث تمدید قرارداد مهاجم لهستانی‌اش هم به اظهارنظر پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش یکشنبه شب در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان پذیرای اشتوتگارت است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت تیمش گفت: وضعیت تیم خوب به نظرمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز 24 بازیکن در تمرین داشتیم که فکر می‌کنم یک رکورد محسوب می‌شود. یاشوا کیمیش، آلفونسو دیویس و جمال موسیالا مشکلاتی داشتند، اما حالا همه چیز خوب است. ما باید روز یکشنبه تصمیمات سختی در مورد انتخاب ترکیب تیم بگیریم، چون نمی‌توانیم همه را در ترکیب داشته باشیم.

وی همچنین در مورد وضعیت مدافع میانی تیمش که اواخر اسفند ماه از ناحیه ران پای راست دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: زوله در ترکیب اصلی تیم در بازی یکشنبه شب نخواهد بود. قهرمانی ما مسجل شده است و او به زودی از جمع‌مان جدا خواهد شد (زوله تابستان پیش رو به دورتموند ملحق خواهد شد). حالا زمان این است تا به بازیکنان دیگر فرصت بازی بدهیم. شاید نیکلاس چند دقیقه‌ای بازی کند، اما در حال حاضر او در ترکیب اصلی ما برای بازی با اشتوتگارت نیست.

سرمربی بایرن مونیخ همچنین درباره تمدید شدن قرارداد بال آلمانی‌اش که او را تا پایان ماه ژوئن 2024 به این باشگاه متعهد کرد، یادآور شد: تمدید قرارداد مولر اتفاق خیلی مهمی است و این برای ما اتفاق خیلی خوبی به شمار می‌آید. خیلی خوشحالم از این بابت. او چهره سمبلیک تیم است و در روز اعلام رسمی خبر بود که از تمدید قراردادش مطلع شدم.

ناگلسمان در ادامه درباره بال 26 ساله‌اش که شایعاتی نیز درباره آینده حرفه‌‌ای او مطرح شده است، خاطرنشان کرد: من سال‌هاست که سرژ (گنابری) را می‌شناسم و رابطه خوبی با او دارم. گنابری در چند هفته گذشته بسیار سختکوش نشان داده و یکی از برجسته‌ترین بازیکنان ما بوده است. البته من دوست دارم او را نگه دارم، اما انجام این کار همیشه آسان نیست و در این امر بسیاری از طرفین نقش دارند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مذاکره مدیر برنامه‌های لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ گفت: باید بگویم گفت‌وگوی خوبی بین طرفین انجام شده، اما این تنها چیزی است که می‌دانم. همه ما می‌دانیم که مدیر برنامه‌های روبرت عاشق مذاکره است، بنابراین باید کمی صبر کنیم. صبر هم یکی از بزرگترین نقاط قوت من است.

هشدار لام به بایرن مونیخ و فوتبال آلمان/ بهترین‌های جهان تسلیم کشش فوتبال انگلیس می‌شوند

ناگلسمان همچنین در واکنش به اتهامات فلیکس ماگات سرمربی هرتابرلین علیه بایرن مونیخ که آنها را بابت کم‌کاری و عدم استفاده از بازیکنان اصلی در شکست مقابل ماینتس و احتمال تکرار این سناریو مقابل اشتوتگارت خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم، این ادعایی بسیار هوشمندانه بود. این مربوط به ما می‌شود که با چه ترکیبی به میدان برویم و ما کاری به این نداریم که چه تیمی در حال سقوط است. هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم و می‌خواهیم شش امتیاز بگیریم.

بایرن مونیخ که با 75 امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگاست و پیش از این قهرمانی‌اش را مسجل کرده، عصر یکشنبه در حالی به مصاف اشتوتگارت می‌رود که این تیم رقیب مستقیم هرتابرلین برای بقا در این رقابت‌هاست. در حال حاضر تیم ماگات با 33 امتیاز در رده پانزدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا جای دارد و اشتوتگارت با 29 امتیاز پشت سر این تیم ایستاده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هرتابرلین یولیان ناگلسمان بوندس لیگا اشتوتگارت آلمان بایرن مونیخ هرتابرلین یولیان ناگلسمان بوندس لیگا اشتوتگارت آلمان بایرن مونیخ تمدید قرارداد بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد

به گزارش ورزش سه، کریستوف دام در دوران سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان با سبک خاص خود تیمی درخشان در لورکوزن ساخت تا موی دماغ بایرن در راه کسب عناوین قهرمانی شود. او پیش از ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی بایر لورکوزن نزدیک‌ترین فردی بود که می‌توانست با لورکوزن قهرمان آلمان بشود اما آنها در یک شب عجیب مقابل باشگاه اونترهاخینگ شکست خوردند و قهرمانی را به بایرن مونیخ واگذار کردند تا این درد همیشه همراه دام بماند.

دام در سال‌های بعد به دلیل استفاده از مواد مخدر دستگیر شد و شهرت و سابقه درخشانش در فوتبال آلمان را از دست داد. در حالی که او حتی آماده پذیرش هدایت تیم ملی آلمان نیز بود. این مربی که یک دوره بیماری را پشت سر گذاشته امروز در ورزشگاه بای آرنا استادیوم خانگی لورکوزن به عنوان مفسر مسابقه این تیم مقابل اشتوتگارت حاضر بود و به شدت مورد تشویق هواداران لورکوزن قرار گرفت.

این مرد ۷۰ ساله سابقه هدایت هر دو تیم اشتوتگارت و لورکوزن را بر عهده داشته است. جالب است بدانید که دام چند باری نامزد هدایت تیم ملی فوتبال ایران بوده و دستیار نزدیکش رولند کخ هم در زمانی سرمربی استقلال را بر عهده داشته است.

او در دورانی که سرمربی بایرلورکوزن هم بود دو شاگرد ایرانی داشت و مهدی پاشازاده و داریوش یزدانی دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای ۲ فصل زیر نظر او کار کردند تا دام چندان هم با بازیکنان غریبه نباشد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی