Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@21:20:55 GMT

سقوط اتوبوس به دره در دهدز با 2 کشته و 15 زخمی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۳۹۳۳۷

سقوط اتوبوس به دره در دهدز با 2 کشته و 15 زخمی

مجید رحمانی فرماندار شهرستان دزپارت عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: عصر امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در حال حمل و نقل گردشگران در منطقه گردشگری زراس در ۵ کیلومتری شهر دهدز بود به درون دره سقوط کرد.

وی با بیان اینکه دلیل حادثه در دست بررسی است ولی بررسی‌های مقدماتی خطای راننده را نشان می‌دهد افزود: تا کنون که روند رسیدگی به حادثه دیدگان در حال انجام است در این حادثه تعداد ۲ نفر کشته و ۱۵ نفر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دزپارت با اشاره به سختی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای امدادی حاضر در محل عنوان کرد: به‌دلیل قرار گرفتن و واژگونی اتوبوس در عمق دره و گیر افتادن چند نفر از سرنشینان در زیر آن، کار خارج کردن اتوبوس، اجساد و مجروحان با سختی‌های زیادی صورت گرفته و تلاش‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حوادث رانندگی سقوط اتوبوس حوادث خوزستان مشکلات جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۳۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت