Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:26:39 GMT

سطح سواد استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۱۳۴۶

سطح سواد استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در آئین زنگ سپاس معلم در دبیرستان دوره اول فرزانگان شاهرود که با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از معلمان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه معلمان چراغ راه هدایت همه ما هستند، اضافه کرد: به همت و تلاش معلمان، سطح سواد استان سمنان از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار سمنان بیان کرد: یاد و خاطر همه فرهنگیانی که در دوران فراگیری کرونا جان خود را برای اعتلای آموزش فرزندان این دیار فدا کردند، گرامی می‌دارم.

هاشمی با بیان اینکه ۱۱ هزار معلم در استان سمنان در حوزه تعلیم و تربیت کوشش می‌کنند و همه ما مدیون همت آنها هستیم، ادامه داد: پیام زنگ سپاس معلم، آن است که باید همیشه قدردان معلمان باشیم.‌

وی با بیان اینکه نگاه دولت آیت‌الله رئیسی به خانواده بزرگ فرهنگیان، یک نگاه ویژه همراه با تکریم و احترام است، عنوان کرد: بعد از احترام به پدر و مادر، تکریم و گرامیداشت شأن و جایگاه معلمان از اولویت برخوردار است.‌

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: احترام به معلمان، مختص کلاس و مدرسه نیست؛ بلکه باید در همه‌ جا شأن و جایگاه معلمان موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی سطح سواد استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دستگیری کلاهبرداری فراری در سمنان، دستگیری عامل هنجار شکن فضای مجازی در شاهرود و دستگیری سارق سیم و کابل در محور دامغان_سمنان مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه عامل هنجار شکن فضای مجازی در شهرستان شاهرود دستگیر شد، افزود: متهمه اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی بدون حجاب در یک فروشگاه زنجیره‌ای کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کلاهبرداری ۱۳ سال قبل با قرض پنج میلیارد ریال متواری بود، به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این فرد از سال ۹۰ تحت تعقیب محاکم قضائی شهر سمنان بود که با عملکرد سریع به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری سمنان صبح امروز شنبه هنگام گشت زنی متوجه وانت پیکان مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ضایعات در کیسه‌های سربسته کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه راننده به مقر انتظامی انتقال و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در شهرهای همجوار اعتراف کرده است، افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6090230

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی