Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:33:18 GMT

عملیات «العاد» مخاطره‌آمیز است/ ظهور و بروز نتایج فاجعه بار

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۱۸۹۷

عملیات «العاد» مخاطره‌آمیز است/ ظهور و بروز نتایج فاجعه بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، عملیات العاد در شرق تل‌آویو همچنان در صدر اخبار منابع صهیونیستی قرار دارد. در این عملیات سه شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و چندین نفر به‌شدت دیگر زخمی شدند.

سرویس‌های امنیتی و شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در ساعات اخیر با وجود تلاش‌های بسیار برای بازداشت مجریان این عملیات همچنان در نیل به این هدف ناکام مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات جستجو و پیگرد مجریان فلسطینی عملیات العاد در شرایط کنونی نیز در مناطق گسترده‌ای از اراضی اشغالی ادامه دارد.

عملیات العاد باعث ایجاد واکنش‌های گسترده‌ای در بین مقامات صهیونیست شده و بار دیگر موضوع شکاف‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و ناتوانی این رژیم برابر عملیات‌های مقاومتی را نمایان ساخته است.

در همین رابطه «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مجریان این عملیات و حامیان آنها را مجازات خواهیم کرد.

«بنی گانتس» وزیرجنگ رژیم صهیونیستی نیز که پس از رایزنی‌های گسترده امنیتی دستور پیوستن نیروهای پلیس این رژیم به ارتش در راستای بازداشت مجریان عملیات العاد را صادر کرده، گفت: عملیات العاد مخاطره‌آمیز است و نتایج فاجعه‌باری خواهد داشت.

«یائیر لاپید» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: خوشحالی از جشن تأسیس (اشاره به روز ۱۵ مه ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین) طی حمله‌ای که در قلب العاد رخ داد، در یک لحظه از بین رفت!

«آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز درباره عملیات العاد گفت: ما نباید در برابر این عملیات‌ها که در روز جشن تأسیس (اشاره به یوم النکبه در سال ۱۹۴۸) در خیابان‌های اسرائیل رخ می‌دهد، تسلیم شویم. ما باید محکم‌ترین ضربات را به آنها وارد کنیم تا احساس امنیت به اسرائیلی‌ها بازگردد.

کد خبر 5483414

منبع: مهر

کلیدواژه: عملیات شهادت طلبانه فلسطین رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین مسکو جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ایالات متحده امریکا مسجدالاقصی عراق آخرین اخبار اوکراین واشنگتن اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد