Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:33:59 GMT

پروژه های نیمه کاره صباشهر فعال می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۲۰۵۴

پروژه های نیمه کاره صباشهر فعال می شود

با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب وجدیت مجموعه شهرداری پروژه های نیمه کاره صبا شهر فعال می شود.

 علی ملکی شهردار صباشهر در بازدید میدانی از پروژه های شهری با بیان این مطلب به «ایران آنلاین »گفت :صباشهر به رغم داشتن ظرفیت های بالای رشد و توسعه با کمبود سرانه های عمومی و عقب ماندگی هایی در حوزه عمرانی ، خدماتی و زیرساخت های شهری روبروست که بی ثباتی مدیریتی در سالهای اخیربرمشکلات این شهر افزوده است تلاش خواهد شد در دوره جدید مدیریت شهری با هماهنگی و برنامه ریز مناسب و باتعامل و همکاری شهروندان نسبت به فعال سازی پروژه های شهری اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بهسازی مبلمان شهری ، جمع آوری وبازیافت زباله ها، نظافت معابر سطح شهر ،ساماندهی و ایمن سازی رودخانه شادچای به طول 9کیلومتراز جمله مطالبات شهروندان است که باید به طور اصولی و اساسی پیگیری واجرایی شود.طبق بازدید میدانی از پروژه های عمرانی - خدماتی فعالسازی  بخش های مختلف مدیریت شهری جهت رسیدن به توسعه پایداروجبران عقب ماندگی ها بسیارضروری است .
وی شفافیت ،عدالت محوری و مشارکت مردمی را لازمه هرگونه عمران و آبادانی وبرنامه ریزی در صباشهردانست و افزود:احداث و توسعه پارک های محله ای و فضای سبز، افزایش سرانه های عمومی ،بهسازی بافت های فرسوده ، وجود اراضی و املاک قولنا مه ای ،رشدمهاجرت و افزایش اتباع بیگانه ، تامین منابع درامدی پایدار ،نحوه جمع آوری  و هدایت آب های سطحی  وفاضلاب شهری ،مشکلات حوزه حریم ،روشنایی معابرسطح شهر و کمبودها و کاستی های شهرک مصطفی خمینی وویره از جمله دغدغه ها  شهری و نیازهای شهروندان است که در کارگروه  برنامه ریزی شهری مورد توجه و پیگیری قرار دارد.
ملکی رفع مشکلات شهری را نیازمند انسجام، تلاش  و برنامه ریزی دانست وگفت :نقش وجایگاه شورای شهر به عنوان  نمایندگان مردم  و نماد مشارکت  درتصمیم گیری ، برنامه ریزی و سیاست گذاری شهری جایگاه مهم و اساسی است و قطعا با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می توان  به موفقیت و توسعه دست یافت.
صباشهر با 2489 هکتاروسعت و موقعیت جغرافیایی دارای زمینه رشد و توسعه همه جانبه ای است و امیدوارم با کمک دستگاه های شهرستانی و استانی مطالبات مردم محقق شود.
شایان ذکر است صباشهردر غرب استان تهران با جمعیتی بالغ بر 45هزار نفر در دوسال گذشته با فقدان شهردارو بی ثباتی مدیریتی مواجه بود .

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد