Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدام ملکی گفت: سیستم حفاظت پیرامونی حصار الکتریکی هوشمند، از قدرتمندترین و بازدارنده‌ترین سیستم‌های هوشمند حفاظت الکترونیک است که می‌تواند به حصار محیطی موجود متصل شده یا خود به عنوان یک حصار مستقل استفاده شود. این حصار متشکل از مفتول‌های فولادی است که از پایه‌های حصار عایق شده اند و شوک استاندارد و کاملا ایمن، ولی دردناک بر روی آن برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سیستم هر تلاشی برای بالا رفتن، بریدن یا هر خرابکاری برای تعارض و تخریب، با هشدار‌های برنامه‌ریزی شده در مرکز کنترل مشخص می‌شود.

نرم افزار مدیریت سیستم‌های حفاظت الکترونیک، برای مدیریت متمرکز و هوشمند کلیه سیستم‌های حفاظتی موجود در مجموعه و هماهنگ سازی با سایر سیستم‌های امنیتی و پایشی، نظیر دوربین‌های مداربسته، جهت مشاهده فوری کلی اتفاقات و تعارضات، مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیستم هدایت مرکزی قادر به پردازش اطلاعات وارده تا ۲۵۶ عدد از واحد‌های کنترل و هشدار دهنده است و با استفاده از تصاویر طراحی شده در نمایشگر، امکان استفاده و برنامه ریزی بسیار ساده را برای کاربر فراهم می‌سازد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تاکید کرد: سیستم حفاظت پیرامونی قفس هوشمند میکروفونی، شامل سنسور‌های خاص قابل نصب بر روی انواع حصار و قفس محیطی نزدیک حصار پیرامون را هوشمند کرده و تعارض را به حصار نمایش می‌دهد و برای حفاظت از انواع قفس‌ها در برابر بالا رفتن و قطع کردن، تخریب حصار یا دیوار و نفوذ در زیر زمین به صورت اختصاصی طراحی شده است. همچنین سیستم راه حل معتبر و مقرون به صرفه، برای حفاظت از فضا و محتویات داخلی ساختمان‌ها را ارائه می‌دهد. به این ترتیب که سیستم هشدار دهنده مرکزی می‌تواند محل انواع تعارضات به درب‌های ورودی، دیوار‌ها و حصار‌های را شناسایی کرده و اعلام هشدار کند.

بیشتر بخوانید

سرمایه گذاری بخش خصوصی بازوی اصلی شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان فناوری نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس

به گزارش صدای ایران از شرق، حصار جنب ساختمان آتش‌نشانی پارک لاله، یک ماه است ساخته شده و دو سه روز است تعدادی کانکس مستقر شده است. محدوده حصار جنب ساختمان آتش نشانی پارک لاله، روبروی خیابان پورسینا قرار دارد.

دیروز تعدادی از شهروندان تهرانی دلیل این حصارکشی و استقرار کانکس را از یکی از نیرو‌های خدماتی پرسیدند و گفته شد که امشب برق محوطه قطع شده و عملیات ساختمانی آغاز می‌شود.

آنها مدعی‌اند، در پرس‌وجو از مدیر پارک و شهرداری منطقه این پاسخ را دریافت کرده‌اند که قرار است در این نقطه از پارک فرهنگسرا ساخته شود و درختان محوطه قطع می‌شوند.

پیش از این هم کانال خبری دیده بان زیست بوم ایران که موضوع حصار کشی پارک قیطریه را هم اطلاع رسانی کرده بود اعلام کرده بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده قرار است در آنجا «ساختمانی از طرف شهرداری»! احداث شود.

در این کانال تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیشتر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است. از کنشگران و مردم می‌خواهیم که نسبت حذف عرصه مهمی از این بوستان مرکزی شهر و حذف درختان کهنسال و ارزشمند آن با حساسیت بیشتری برخورد کرده و اجازه ندهند اتفاقات گذشته و تعرضات مشابه به دیگر پارک‌ها در اینجا تکرار شود.

عکس‌هایی که در این گزارش می‌بینید، از داخل محوطه حصارکشی است.



پیگیری‌های شرق از مدیران شهری به نتیجه نرسیده پیش از این، «مهدی بابایی» عضو شورای شهر تهران هر گونه فعالیت عمرانی بر خلاف مصوبات شورا که منجر به تخریب فضای سبز و درختان شود را غیرقانونی دانسته بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ این همه اصرار برای چی؟
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان