Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان از اعزام ۲۵۸۱ گروه جهادی این استان به مناطق محروم خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی لرستان به دورترین مناطق برای محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم  افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی که در محل سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: 25 درصد توان گروه‌های جهادی سپاه استان لرستان از امروز خدمات  متنوعی را به محرومان در شهر و روستا ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده بی‌نظیری بود که به تعبیر امام راحل انفجار نور بود افزود: تشکیل بسیج در دل انقلاب اسلامی نورعلی‌نور و تشکیل گروه‌های جهادی نیز در دل بسیج نورعلی‌نور بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: بسیج پدیده  بی‌نظیر قرن بیستم است که جلوه‌های نورانی آن در ادامه سرنوشت جهان بشری  را از دست زورگویان و مستکبران جهان  نجات می‌دهد.

تشریح فعالیت 350 گروه جهادی استان قم در رزمایش کشوری جهادگران فاطمی450 گروه جهادی مجری رزمایش هفته بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان هستندفعالیت گروه جهادی تهران در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمان از دریچه دوربین

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج سازندگی با هدف‌گذاری درست محرومیت‌زدایی در سپاه و بسیج شکل گرفت، بیان کرد: ایجاد ظرفیت برای  بروز و ظهور استعدادهای جوان، استفاده از ظرفیت جوانان دغدغه‌مند و ولایت‌مدار برای کمک به محرومان و محرومیت‌زدایی و همچنین سازماندهی خیل عظیم پشتوانه جوانان در صحنه جهاد برای تنوع نیاز کشور دو روی سکه تشکیل  بسیج سازندگی هستند.

کشکولی گفت: نسل اول بسیجیان کشور نیاز دفاع مقدس را رفع کردند و پس از آن در صحنه‌های سیاسی و امنیتی و امروز نیز در محرومیت‌زدایی و توسعه همواره به‌عنوان پشتوانه قوی نظام و انقلاب پای کار بوده و هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: گروه‌های جهادی و بسیج گاهی در دوره‌هایی که دولت‌ها هم‌سو نبودند بدون هیچ‌گونه چشمداشتی و در یک غربت سیاسی خلأهای محرومیت و نیاز کشور را پر کردند و در هر دوره‌ای بیمه‌کننده کشور و انقلاب هستند.

کشکولی عنوان کرد: خیل عظیم گروه‌های جهادی و بسیج مردم را از برکات نظام بهره‌مند می‌کنند و به نوعی حلقه وصل مردم و حاکمیت نیز هستند، آنان اجازه نمی‌دهند در مردم یک واگرایی در مردم نسبت به نظام و انقلاب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه امروز بر نعمت بسیج و گروه‌های جهادی باید شکر کنیم افزود: جوانان انقلابی بدون چشمداشت مادی وقت، جوانی و تخصص خود را در خدمت نظام و انقلاب می‌گذارند و باید این آمادگی را داشته باشیم که با الگودهی در منطقه به کمک نیروهای مقاومت بشتابیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: با اعزام  گروه‌های جهادی فنی و انقلابی به منطقه نیازهای کشورهای  مقاومت را باید برطرف کنیم  تا از نیاز و وابستگی این کشورها به کشورهای دشمن کاسته شود.

وی بیان کرد: 2 هزار و 581 گروه جهادی استان لرستان با 30 هزار نفر جمعیت  امروز در قالب 630 گروه به مناطق محروم به‌مدت 10 روز  برای خدمت عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، گروه اجتماعی، حوزه فرهنگی و جهاد تبیین، مهارت‌آموزی و اشتغال، بسیج مهندسین کشاورزی، گروه‌های رفع مشکلات حقوقی و مهندسی صنعت اعزام می‌شوند.

کشکولی گفت: گروه‌های جهادی استان لرستان اغلب در شهرها، روستاها  و محلات نزدیک  فعالیت می‌کنند ولی اخیراً به تمامی پایگاه‌های مقاومت و نواحی دستور داده‌ایم تا پایان سال 1401 گروه‌های جهادی را راه‌اندازی کنیم که صدها و هزاران کیلومتر دورتر از این استان جهت محرومیت‌زدایی اعزام شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: تمام گروه‌های جهادی این استان با تخصص‌های مختلف حامی دولت هستند و این آمادگی را دارند در هر عرصه‌ای که دولت نیاز به حضور این گروه‌ها در لرستان داشته باشد پای کار بیایند.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل ع گروه های جهادی محرومیت زدایی استان لرستان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری


۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.


بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.


حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.


اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.


اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.


سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه 

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان