Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین اردوی انتخابی تیم ملی کشتی‌فرنگی جوانان ایران از دهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی اهواز در حالی آغاز شده که مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و مهدی علی‌زاده پورنیا به عنوان مربی، به‌نمایندگی از قم در این اردو حضور یافته‌اند و این اردو تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علیزاده پورنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان حاضر در اردو بیان کرد: شرایط جسمانی بازیکنان ایده‌آل است و همه کشتی‌گیران دعوت شده با تمام توان تمرین می‌کنند، این چهارمین مرحله اردوی تیم ملی جوانان است که در شهر اهواز برگزار می‌شود.

مربی قمی تصریح کرد: در تیرماه امسال مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ را در پیش رو داریم و به احتمال فراوان تا شروع رقابت‌های آسیایی ۳ الی ۴ اردوی دیگر را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: بعد از مسابقات آسیایی نیز باید تیم آماده رقابت برای مسابقات جهانی شود و ما باید در این فاصله برترین کشتی‌گیران را برای پیکار‌های آسیایی و جهانی آماده کنیم، در تقویم فدارسیون کشتی مسابقات لیتوانی هم درج شده اما هنوز زمان برگزاری مسابقات اعلام نشده است و ما باید در این ۳ تورنومنت با قدرت حاضر شویم.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با اشاره به آمادگی جسمانی نمایندگان قم گفت: در این اردو ۳ کشتی‌گیر از قم حضور دارند که شرایط بدنی آنها روز به روز بهتر می‌شود و در کل در وضعیت مناسب و آماده‌ای به سر می‌برند، امیر عبدی آماده‌تر از سایر قمی‌ها در این اردو خود را نشان داده است.

علیزاده پورنیا در خصوص اینکه امید قهرمانی در کدام بازیکنان بیشتر است خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در پیک تمرینات هستیم، ورزشکاران آمادگی قابل قبولی دارند، اما بعضی از آنها نسبت به اردو‌های قبل عملکردشان بهتر بوده است، سعید اسماعیلی، ایمان محمدی، دانیال سهرابی و امیر عبدی از بهترین بازیکنان این اردو هستند که شانس قهرمانی بیشتری نسبت به سایرین دارند.

وی با توجه به تغییرات اساسی در کادر فنی تیم ملی کشتی‌فرنگی جوانان گفت: بدنه کادر فنی تیم ملی نسبت به سال گذشته به کل تغییر کرده و امسال حمید باوفا مسئولیت سرمربی‌گری را قبول کرده‌ است و سال گذشته نیز تیم ملی با روح‌الله میکائیلی مربی قمی نتایج خوبی گرفت اما با تصمیم فدارسیون در کادر فنی تغییراتی به وجود آمد.

علیزاده  افزود: کادر فنی تیم ملی امسال متحد‌ و یک دل شده‌اند تا برای بالا بردن پرچم ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند و همه چه مربی و چه بازیکن برای نام ایران بجنگند، ما در کادر فنی این وظیفه را داریم تا بازیکنان را از نظر بدنی و روحی آماده حضور در رقابت‌ها کنیم و در این اردو با نفرات اول رقابت‌ها حاضر شده‌ایم و نفرات دوم و سوم را بعد از برگزاری مسابقات انتخابی جام شاهد به اردو فرا می‌خوانیم.

وی در پایان در خصوص شرایط میزبانی اهواز تصریح کرد: شرایط میزبانی اهواز در این اردو مناسب است و اهوازی‌ها آمادگی میزبانی از تیم ملی را داشتند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران تیم ملی کشتی فرنگی حمید باوفا مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان امیر عبدی اردوی تیم ملی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی