Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:30:20 GMT

قوه قضائیه راضی به تعطیلی هیچ کارخانه‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۳۱۸۰

قوه قضائیه راضی به تعطیلی هیچ کارخانه‌ای نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه ضمن حضور در استان ایلام در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری ایلام گفت: مردم استان ایلام یکی از باوفاترین مردم انقلاب بوده که با وجود محرومیت‌ها به آرمان‌های خود پایبند هستند.

وی افزود: این استان با 3 هزار شهید دین خود را به جمهوری اسلامی ادا کرده است و اینک مسوولان و کارگزاران هستند که باید دین خود را به این مردم فهمیم نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز همکاران من در دادگستری مستحضر هستند که کار کردن در دستگاه قضایی ایثارگری است و همکاران در خصوص مسئله معیشت در دادگستری مشغول انجام دوره تحول هستند. 

وی ادامه داد: محور اصلی برنامه‌های ما رضایت مردم و افزایش اعتماد عمومی است؛ رضایت مردم برای ما یک اصل است و نوع برخورد، سرعت و دقت در رسیدگی به ما مربوط است که باید بدرستی آن را انجام بدهیم. 

حجت‌الاسلام مصدق افرود: ما به دنبال مدیر بابرنامه و کار جهادی بودیم و در نهایت مدیران را انتخاب کردیم. 

معاون اول قوه قضائیه گفت: انتظارات من از رئیس کل جدید این است که جامعه ما در گام دوم انقلاب نیازمند حرکت جدی جهادی است و حرکت جهادی به این معنا است که منتظر اعلام برنامه از مرکز نباشید و باید بلافاصله هیات اندیشه ورز خود را انتخاب کنید و اتاق فکری برای اجرای برنامه‌های تحولی قوه قضائیه را مدنظر قرار دهید. 

وی ادامه داد: تدوین برنامه‌های هدفمند با در نظر گرفتن الزامات مقرر در حکم مقام معظم رهبری مدظله‌العالی همواره مورد توجه جدی رئیس کل دادگستری قرار بگیرد. 

حجت الاسلام مصدق ادامه داد‌: سند تحول باید با برنامه اجرایی شود و برنامه هم تدوین و ابلاغ شده است اما باید در جرئیات اهل طرح و برنامه بود. 

وی تصریح کرد: حضور میان مردم و شنیدن سخن مردم برای ما یک اصل است؛ مردمی بودن به این معناست که خود را به معنای واقعی خادم مردم بدانیم و خود را به جای آن‌ها تصور کنیم. 

وی ادامه داد: استان ایلام ظرفیت خوبی دارد و بزرگان عشایر و طوایف و ریش سفیدان کارهای بزرگی در استان انجام داده‌اند. 

معاون اول قوه قضائیه افرود: صد در صد اگر پرونده با صلح و سازش خاتمه پیداکند بهتر از آن است که رای صادر شود. 

وی ادامه داد: مقابله جدی با فساد و مفسدان باید به جد مورد توجه قرار گیرد؛ قوه قضائیه امروز مصمم‌تر از دیروز برای مقابله جدی علم برداشته و کسانی که موارد مربوط به بیت المال را غارت می‌کنند زیر ذره بین این دستگاه قرار دارند. 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های قوه قضائیه حمایت از تولید و اشتغال است افزود: قوه قضائیه به هیچ وجه راضی نیست در کارخانه‌‌ای که تخلف صورت گرفته تعطیلی صورت گیرد و باید این هنر ایجاد شود که کارخانه توسط فردی معتمد مدیریت شود. 

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد‌: در رسیدگی‌ها ضمن سرعت و دقت قانونگزار باید در اعمال عدالت، عدالت ترمیمی را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: کارخانه قوه قضائیه اشتغال تولید سند تحول معاون اول قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست