Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@20:08:42 GMT

یونیورسیاد دانشجویان جهان باز هم به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۳۴۳۶

یونیورسیاد دانشجویان جهان باز هم به تعویق افتاد

یونیورسیاد ۲۰۲۱ دانشجویان جهان که به دلیل شیوع کرونا قرار بود با یک سال تاخیر امسال برگزار شود یکبار دیگر به تعویی افتاد و در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، با تصمیم فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که قرار بود یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۵ تا ۱۶ تیرماه سال جاری در شهرچنگدو کشور چین برگزار شود، فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی فیزو اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور چین این بازی‌ها لغو و به سال ۲۰۲۳ موکول شد. با توجه به جلساتی که بین کمیته برگزاری مسابقات، فیزو و مقامات کشور چین برگزار شد در نهایت مقرر شد این بازی‌ها با یکسال تاخیر سال ۲۰۲۳ برگزار شود.

لئونز ادر رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی در این خصوص گفت: تصمیم ساده‌ای نبود، اما سلامت ورزشکاران اولویت همه ما هست و نهایتا به این جمع‌بندی رسیدیم. آمدن تیم‌ها به چنگدو در این شرایط یک مسئولیت خطیر است و مطمئن هستیم با تعویق به سال آینده، امکان شرکت تعداد بیشتری از ورزشکاران فراهم خواهد شد.

این  برای دومین بار هست که این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، ویروس کرونا ، چین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ویروس کرونا چین ورزش های دانشگاهی دانشجویان جهان سال ۲۰۲۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی