Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:44:37 GMT

گاز به خط انتقال زاهدان به زابل تزریق شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۳۷۵۲

گاز به خط انتقال زاهدان به زابل تزریق شد

گروه استان‌ها- سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: تزریق گاز به خط انتقال زاهدان به زابل تا ایستگاه ورودی حوزه سیستان انجام شده و تست نهایی شبکه داخلی نیز در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز سیستان و بلوچستان، محمدرضا میرشکاری اظهار داشت: عملیات گازکشی در منطقه سیستان در شهرهای زابل، زهک، ادیمی، دوست‌محمد و محمدآباد بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: عملیات گازکشی در شهر زابل از 498 کیلومتر شبکه تغذیه 397 کیلومتر معادل 80 درصد، شهرهای ادیمی و دوست‌محمد از 143 کیلومتر شبکه 132 کیلومتر معادل 92 درصد، در شهرهای محمدآباد و زهک از 135 کیلومتر 115 کیلومتر معادل 85 درصد شبکه تغذیه اجرا شده است.

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه جنوب استان در شهر خاش از 391 کیلومتر شبکه 100 درصد آن اجرا شده و تزریق شبکه منوط به تکمیل شدن خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش است، هم زمان در شهر اسماعیل آباد و 93 روستای خاش از 400 کیلومتر 168 کیلومتر شبکه تغذیه اجرا و پیمانکار در حال انجام کار است.

گزارش تسنیم از روند گازرسانی به روستاهای شمالی مرکز استان سمنان/ چشم مردم به شعله‌های گاز روشن می‌شودگازکشی در منطقه سیستان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
وی بیان کرد: در شهر ایرانشهر از 440 کیلومتر شبکه 436 کیلومتر معادل آن 99 درصد، در شهر محمدان از 60 کیلومتر 55 کیلومتر معادل 91 درصد، شهر بمپور از 100 کیلومتر شبکه 70 کیلومتر معادل 70 درصد، شهر بزمان از 65 کیلومتر شبکه 63 کیلومتر معادل 96، شهر دلگان از 106 کیلومتر 103 کیلومتر معادل 97 درصد عملیات گازرسانی اجرا شده است.

میرشکاری با اشاره به پیشرفت توزیع انشعابات در زاهدان اظهارداشت: در شهر زاهدان حدود 140 هزار مشترک یعنی 63 درصد انشعابات انجام شده که  شامل یک‌هزار و 390 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع مورد نیاز داشت که یک‌هزار و 399 کیلومتر معادل 101 درصد است که اجرا شده و یک درصد اضافه با افزوده شدن توسعه شهری به خصوص در شهرک صنعتی زاهدان و گازرسانی به کارخانه آرد بوده است.

انتهای پیام/392/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان کیلومتر معادل کیلومتر شبکه شبکه تغذیه اجرا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • سیستان بارانی شد
  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند