Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار خراسان جنوبی گفت: ورزش زورخانه‌ای باید با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی حمایت شود و برای تحقق این مسئله بهتر است رایزنی‌های لازم با بخش خصوصی و هلدینگ‌های فعال در استان صورت گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، جواد قناعت در دیدار اعضای هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اظهار داشت: برگزاری مسابقات در سطح ملی، به ترویج این ورزش اصیل کمک می‌کند و از طرفی با استفاده از فرصت برگزاری مسابقات ملی، می‌توان به معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان نیز پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود مرام و منش انسانیت و مردمداری در ورزش زورخانه‌ای گفت: ورزش زورخانه‌ای قدمت زیادی دارد و به واسطه روحیه جوانمردی که بر آن حاکم است، از گذشته‌های دور، معمولاً انسان‌های بزرگ، این ورزش را تعلیم می‌دیده‌اند.

قناعت با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای روح و جسم را به صورت توأمان پرورش می‌دهد، ادامه داد: تکریم انسان‌های فرهیخته و بازنشستگان در همه رشته‌های ورزشی وجود دارد، اما در ورزش زورخانه‌ای  بیش از دیگر حوزه‌ها مورد توجه و تأکید است.

به گفته وی؛ نکته جالب توجه در ورزش زورخانه‌ای، مدح و منقبت ائمه اطهار(ع) است که در کمتر رشته ورزشی به این شکل و سیاق دیده می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ورزش زورخانه‌ای باید با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی حمایت شود اظهار داشت: برای تحقق این مسئله بهتر است رایزنی‌های لازم با بخش خصوصی و هلدینگ‌های فعال در استان صورت گیرد.

درصدد پیشرفت ورزش زورخانه‌ای استان کردستان هستیممراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش زورخانه‌ای آذربایجان شرقی + تصاویرباران چشمه: از وزیر ورزش و معاون وقت فرهنگی شکایت کرده بودند نه از فدراسیون/ باید ورزش زورخانه‌ای را احیا کرد

قناعت، ترکیب سنی پیشکسوتان و جوانان را در ورزش زورخانه‌ای ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: اینکه جوان‌ها به حضور و فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ترغیب شده‌اند، به ترویج این ورزش اصیل و فراموش نشدن آن کمک می‌کند.

در ابتدای این جلسه، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به تشریح جایگاه این ورزش در استان پرداخت.

شکری در قالب یک گزارش مبسوط از توفیقات ورزشکاران استان در سطح ملی گفت و به نیازمندی‌های این هیئت در راستای پیشرفت و تعالی نیز اشاره کرد.

در این جلسه، تندیس ورزش زورخانه‌ای استان به استاندار خراسان جنوبی اعطا شد.

انتهای پیام/ 252/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی ورزش زورخانه ای بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی

یعقوعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین نماد‌های اقتصاد بدون نفت کشور و بر این اساس بیش از ۹۵ درصد اقتصاد استان در اختیار بخش خصوصی است.

او افزود: در استان رشد بیمه بیکاری نداریم و این در حالیست که سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۱۶ درصد کاهش در این حوزه داشتیم و این در حالی است که میانگین نرخ بیکاری در استان ۶.۲ است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه چندین مجموعه ارزشی استان و از جمله زنجیره ارزش «زیارت و گردشگری» و «فولاد» به مخاطبان معرفی می‌گردد.

نظری با اشاره به رویکرد تشکیل زنجیره‌های ارزشی، بیان کرو: یکی از مزیت‌هایی که خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌های کشور دارد، وجود بارگاه منور رضوی است که مزیتی را برای این خطه به شمار می‌رود و این امر مهم را یک ظرفیت مهم و استثنایی می‌دانیم.

او با تاکید بر اینکه موضوع زیارت یک زنجیره ارزش است، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت، به وسیله موضوع زیارت و تشرف به بارگاه منور رضوی بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی ما حل می‌شود.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: مزیت دیگر استان خراسان رضوی معادن آن است و ۳۰ درصد از سنگ آهن فولاد کشور در استان خراسان رضوی و شهر خواف تامین می‌شود.

نظری با بیان اینکه مسئله ترانزیت از دیگر زنجیره‌های ارزش استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: کوتاه‌ترین بخش مربوط به کریدور شمال به جنوب در شرق کشور واقع شده که مبدا آن چابهار است؛ لذا این کریدور از شرق کشور امتداد پیدا می‌کند و به کشور روسیه و کشور‌های آسیای مرکزی می‌رسد و ظرفیت ترانزیتی خوبی برای ایران ایجاد می‌کند.

او با بیان اینکه خراسان رضوی یک استان با سابقه در کشاورزی و فراورده‌های آن است افزود: بیشتر صنایع غذایی کشور، در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان