Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی با ارائه گزارشی از جمع آوری زکات فطره پرداختی مردم استان زنجان، گفت: از روز عید سعید فطر تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان زکات فطره مردم مومن استان زنجان ساماندهی و در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند مصرف شده است.

او با اشاره به اینکه روند جمع آوری زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیرخانه شورای زکات در حال انجام است، گفت: با هماهنگی و همکاری بانک‌های عامل منتخب در استان زنجان، زکات فطره جمع آوری شده مومنین روزه دار روز عید سعید فطر به حساب مددجویان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل کمیته امداداستان زنجان گفت: با محوریت دبیرخانه شورای زکات علاوه بر فراهم بودن بستر‌های پرداخت الکترونیک و غیر حضوری، هزار و ۸۱۹ پایگاه جمع آوری زکات فطره در محل برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری، مساجد، دفاتر این نهاد ومعابر در استان زنجان، در دو روز عید سعید فطر استقرار پیدا کرد.

دبیر شورای زکات استان زنجان با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره همچنان ادامه دارد، گفت: علاوه بر دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری استان، همشهریان می‌توانند از طریق بستر‌های الکترونیکی و غیر حضوری با شماره گیری کد دستوری#۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۴۹۵ ویژه وجوه زکات عام و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۵۰۰۶۲۷۶۱ ویژه فطریه سادات، نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای زکات زنجان کمیته امداد امام خمینی جمع آوری زکات فطره عید سعید فطر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

27215


‏⁧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902090

دیگر خبرها

  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تلاش سعید جلیلی برای گرفتن عکس یادگاری با فیدل کاسترو | تصویر
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز