Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:55:53 GMT

گزینه آسیا برای انتخابات سال آینده فیفا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۱۷۷

گزینه آسیا برای انتخابات سال آینده فیفا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، «شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه» رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در جلسه کمیته اجرایی این کنفدراسیون که در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار شد، به انتخابات سال آینده فیفا هم اشاره کرد.

شیخ سلمان گفت: AFC و خانواده فوتبال آسیا از پیشنهاد اینفانتینو رئیس فیفا برای نامزدی مجدد در انتخابات استقبال می‌کند و امروز می‌توانم به او اطمینان بدهم که ما متحد پشت او خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کنفدراسیون آسیا ادامه داد: اینفانتینو رهبری الهام‌بخشی را برای فوتبال آسیا و جهان در زمان بحران عمیق ارائه کرده است و ما از او به دلیل حمایت ثابت‌قدمش از خانواده فوتبال آسیا سپاسگزاریم.

کد خبر 5483660 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فیفا جیانی اینفانتینو شیخ سلمان کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پیکان تهران کشتی فرنگی لیگ دسته اول فوتبال بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تکواندو فدراسیون کشتی تیم ملی وزنه برداری سید رضا صالحی امیری تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران