Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی در خصوص پرونده اریک باگناما صحبت هایی را مطرح کرد

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید از فدراسیون فوتبال انتظار دارد که پرونده بازیکن گابنی را سریع‌ تر بررسی کنند.

به گزارش طرفداری، محمد محمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت:

از اطمینان آقای درویش و اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران پرسپولیس هم کسب اجازه می‌کنم. اتفاقات خوبی رخ داده و خواهد افتاد. بعد از سال‌ها باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بورس رفتند و حالا هواداران روی سند، صاحب باشگاه هستند و این موضوع نوید روزهای خوب را می‌دهد و می‌توانیم از نظر مسائل مالی فکرمان باز باشد تا بتوانیم از نظر زیرساخت‌ها و تیم‌های پایه کار کنیم. با این تامین منابع که انجام شده مشکلات بدهی مالی حل خواهد و هواداران باید در ریز امور باشند تا ببینند چه کار می‌کنیم. امیدوارم با کارگروه اقتصادی که تشکیل دادیم بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم و خودکفا بشویم و مشکلات مالی نداشته باشیم.

او درباره تمدید قراردادهای بازیکنان پرسپولیس هم گفت:

طبق اولویتی که آقای گل‌محمدی گفتند ما کارهای مذاکره را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بازیکنان ملی‌پوش خودمان را حفظ کنیم. مذاکرات ما با آقای ترابی نهایی شده و امیدوار هستیم طی روزهای  آینده این قرارداد رسمی شود. فعلا تمرکز ما این است که این ۵ بازی آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم همراه با کادر آقای گل‌محمدی جشن قهرمانی بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در ادامه به موضوع بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر هم گفت:

ما چون مستقیما ذی‌نفع نیستیم نمی‌توانیم کاری کنیم و باشگاه گل‌گهر باید اقدام کند اما شائبعه‌هایی که در این موضوع وجود دارد که باید بررسی شود. در این میان دو دلیل محکمه‌ پسند وجود دارد. ابتدا آن فایل صوتی که منتشر شد و دیگر اعلام یکی از تخلفات فدراسیون فوتبال مربوط به بازیکن گابنی بود که به نظر با این شرایط بررسی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر باید دوباره انجام شود. آقای اصولی عضو هیات‌ رییسه فدراسیون هم در یک برنامه زنده گفتند که ابهاماتی در این پرونده وجود دارد. وقتی یک رای به اشتباه صادر شده امکان بررسی مجدد وجود دارد. ما به عنوان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستیم که حقی از کسی تضعیف نشود. امسال سالی است که همین امتیازات تعیین کننده قهرمان خواهد بود. ما رسما از فدراسیون و کمیته استیناف می‌خواهیم برای رفع ابهامات زودتر رسیدگی کنند. وقتی بیانیه‌ای صادر می‌شود سریع جلسه تشکیل می‌دهند و ما را احضار می‌کنند و الان هم می‌خواهیم حقی از باشگاه ما تضعیف نشود. مطمئنا دوستان در کمیته استیناف این‌بار با بررسی دقیق رای خوبی را صادر می‌کنند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون ورزشی باشگاه باشگاه پرسپولیس بازیکن گابنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟