Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@04:34:49 GMT

خرید کالاهای دیجیتال از فروشگاه‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۴۴۴۰

خرید کالاهای دیجیتال از فروشگاه‌های اینترنتی

هاردهای اکسترنال و اینترنال

یکی از قطعات اصلی هر رایانه‌ای هارددیسک اینترنال است که می‌تواند هر نوع داده‌ای را مانند فایل، عکس، فیلم و سیستم بر روی خود ذخیره کند. بیشترین کاربرد این هارد برای رایانه شخصی و لپ‌تاپ است. هارد اکسترنال نیز نقطه مقابل آن است ازاین‌جهت که مانند یک دیسک سخت اطلاعات مهم ما را خارج از فضای کامپیوتری ذخیره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کابل usb خط اتصال این دیسک به کامپیوتر است؛ از همین جهت در هرجایی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.

مادربرد

مادربرد یک بخش ارتباطی و رله کننده میان بخش‌های دیگر است که اجزای مهمی مانند پردازنده، کارت گرافیک، کارت صدا و حافظه موقت بر روی آن نصب شده‌اند. از جمله قسمت‌های مهمی که بر روی مادربرد نصب می‌شوند، BIOS آن است که بر روی مدار مادربرد تعبیه خواهد شد.

مودم

بعد از اینکه اینترنت‌های کارتی و دایال آپ کنار گذاشته شدند، مودم‌ها به شبکه‌های اینترنتی و بازار دیجیتالی وارد شدند. برای تعریف یک مودم می‌توان گفت که درواقع یک ابزار الکتریکی است که می‌تواند مصرف‌کننده را به اینترنت وصل کند تا از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده نت، به داده‌های شبکه جهانی اینترنتی دسترسی پیدا کند.

آل این وان

نوعی از رایانه‌های شخصی به‌تازگی وارد بازار دیجیتال شده‌اند که کلیه قطعات مهم آن مانند CPU و کارت گرافیک در فضای مانیتوری آن نصب شده‌اند. به این کامپیوترها All in one گفته می‌شود. امروزه با وجود اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کامپیوترهایی مانند All in one که مصرف برق بسیار پایینی دارند، مورد استقبال همه خواهند بود.

حافظه SSD

کارت حافظه SSD از جمله دیسک‌هایی است که در فضای داخلی کامپیوتر شما به کار برده می‌شود و مانند هاردهای اکسترنال محدودیت مصرف ندارد. از این هارد برای ذخیره فایل‌های مهم استفاده می‌شود و ظرفیت‌های مختلفی دارد.

خنک‌کننده کامپیوتر

مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش هر کامپیوتری مغز آن است که این عنوان به CPU یا همان پردازنده اطلاق می‌شود. قدرت پردازش بالا و مرکزی بودن این قطعه در رایانه شخصی شما سبب می‌شود که بعد از مدتی کارکردن داغ کند. این قطعه مهم باید در معرض جریان یک فن خنک‌کننده قرار بگیرد تا صدمه نبیند و داغ نکند. فن‌های مختلف آبی و بادی برای خنک‌کردن CPU وجود دارند.

کارت گرافیک

یکی از قطعات سخت‌افزاری که بر روی رایانه شما نصب شده، کارت گرافیک آن است. این قطعه وظیفه دارد برای مانیتور شما، تصویر تولید نماید که به آن رندرینگ گفته می‌شود. در این عملیات کدهای تصویر توسط کارت گرافیک استخراج شده و در مرحله بعد توسط یک کابل به مانیتور شما منتقل خواهد شد.

کیبورد و موس

گیمرها و کلیه افرادی که به‌خاطر شغلشان باید ساعات زیادی را با رایانه خود مشغول باشند، همگی اهمیت این مسئله را درک می‌کنند که برای کارایی بهتر سیستم لازم است از موس و کیبورد مناسب از برندهای معتبر مانند کیبورد و موس گرین استفاده شود. برای چنین افرادی، تجهیزاتی مانند موس و کیبورد کاربردهای فراوانی دارد و در هنگام خرید آن باید دقت کنند. مهم‌ترین نکته در خرید این دو ابزار این است که باید متناسب با نیاز مصرف‌کننده باشند. افزایش برد و نظم در کیبورد و موس‌های بی‌سیم سبب شده تا اکثر افراد از همین تجهیزات استفاده کنند.

پاوربانک

اهمیت شارژ شدن سریع برای گجت‌های هوشمند سبب شد تا نیاز به شارژرهای همراه و پاوربانک‌ها بیش از پیش احساس شود؛ از همین رو منابع تغذیه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به بازار دیجیتال وارد شدند. ظرفیت‌های مختلف همراه با پورت‌های متنوع برای این پاوربانک‌ها برآورده شده است تا برای هر نیازی مفید واقع شود.

فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید کالاهای دیجیتال

امروزه به دلیل پیشرفت فناوری در خریدهای آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده اند؛ از همین رو اعتبار داشتن آن‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. یکی از این سامانه‌های خرید ترب است که در سال ۹۳ طراحی و دو سال بعد از آن به بهره‌برداری رسید. ترب یک وب سایت کاربردی در زمینه خرید وفروش کالا است. ایجاد چنین بستری به افراد کمک می‌کند تا بتوانند بدون نیاز به دانش خاصی، به بازار بزرگی از کالا دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از بسترهای خرید اینترنتی فروشگاه ایمالز است که میان خریدار و فروشنده یک فضای ارتباطی برقرار کرده و نیاز مشتری را رفع خواهد کرد. همه ما به دنبال یک خرید ایمن از مراجع اینترنتی هستیم اما قبل از آن باید چنین فروشگاهی وجود داشته باشد تا بتواند با اعتبار خود مشتریان را جذب کند.

دیجی‌کالا به‌عنوان یک وب سایت معتبر، فعالیت‌های خود را در جهت رفاه حال مشتریان و جلب رضایت آن‌ها تنظیم نموده است. تنوع، قیمت و کیفیت خوب، ضمانت هفت‌روزه بازگشت کالا و گارانتی داشتن محصولات از ویژگی‌های مهم این سامانه خریدوفروش است.

جالبو نیز در کنار رقبای اقتصادی خود فعالیت‌های فروش کالاهای دیجیتال را انجام می دهد. تنوع در کالاهای این سامانه خرید اینترنتی به همراه قیمت مناسبی که برای کالاها در نظر گرفته شده، سبب شده تا نسبت به سایر رقبا افراد بیشتری به خرید از این سایت اقدام کنند. شما مشتریان عزیز همواره می‌توانید با مراجعه به سایت جالبو، از کاتالوگ محصولات و لیست قیمت‌های آن دیدن کرده و خرید خود را انجام دهید.

معرفی جالبو

ضمانت کالا و ضمانت بازگشت کالا در جالبو از اهمیت بالایی برخوردار است. جالبو محصولات برندهای مشهوری مانند گیگابایت، سیلیکون، انرجایزر، ایسوس و لنوو، اپیسر، ایسر و msi و ... را به فروش می رساند و محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

کد خبر 1628700

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارت گرافیک بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران