Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ زنی و آغاز به کار ۱۲۵ میلیارد تومان پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی به مناسبت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در سالجاری کلنگ زنی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی یکی از برنامه های مهم است که در استان مرکزی با توجه به شناسایی های انجام شده این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیین کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در استان مرکزی در چهار بخش آبرسانی آب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در دستور کار قرار گرفته که مجموع اعتبار تامین شده توسط بسیج سازندگی در این پروژه ها ۱۲۵ میلیارد تومان است و با اعتبار دستگاه های اجرایی این عدد تا ۲ برابر افزایش پیدا می کند.

محترمی ادامه داد: آبرسانی آب شرب به ۴۰ روستای دارای تنش آبی با مشارکت آبفای استان، اجرای بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی، ساخت ۱۰۰ مسکن محرومین و ایجاد راه دسترسی روستایی در ۱۰ روستای استان با مشارکت اداره راهداری از جمله پروژه هایی است که در هفته بسیج سازندگی سالجازی کلنگ زنی می شوند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه ها تا ۶ ماه آینده به بهره مندی خواهند رسید و مردم و ولی نعمتان انقلاب از منافع و برکات این پروژه ها بهره مند می شوند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به افزایش ظرفیت های بسیج سازندگی استان مرکزی در امر خدمت رسانی بیان کرد: در راستای تقویت امکانات لجستیکی بسیج سازندگی استان مرکزی و کمک به فعالیت های گروه های جهادی در امر خدمت رسانی به مناطق محروم و پشتیبانی از جهادگران و تقویت بنیه آنها افزایش ظرفیت ماشین آلات مهندسی در قالب کامیون، غلتک، لودر، بیل مکانیکی و سایر تجهیزات در دستور کار قرار گرفت که این مهم از هفته بسیج سازندگی شروع و تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین رسالت های بسیج سازندگی عمومی کردن گفتمان جهادی در بین آحاد مردم است که بسیج سازندگی در این راستا برنامه ریزی جدی کرده و تشکیل جبهه های محرومیت زدایی در این راستا هدف گذاری شده و گروه های جهادی پیش قراولان و موتور محرک این جبهه سازی هستند.
انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه های محرومیت زدایی استان مرکزی اهداف بسیج سازندگی بسیج سازندگی استان مرکزی عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به شرح زیر است:

به نام خدا

"این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی و تحقق طرح کمک‌های مؤمنانه تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید

 ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی