Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حیدرپور می گوید از لغو بازی های آسیایی شوکه شده است

مجتبی حیدرپور به تعویق بازی های آسیایی واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، مجتبی حیدرپور در واکنش به لغو بازی‌های آسیایی به ایسنا گفت:

شوکه شدم. تقریبا با این اتفاق برنامه های تیم ملی هم تغییر می کند. این مسابقات برای تیم ملی ایران حکم دیدار تدارکاتی قبل از قهرمانی جهان را داشت که اکنون باید یک دیدار تدارکاتی خوب جایگزین شود تا قبل از قهرمانی جهان جای خالی این بازی‌ها برای تیم ملی پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان گفت:

اردوهای ما قرار بود بعد از فینال لیگ برتر هندبال آغاز شود. امیدوارم بازی‌های کشورهای اسلامی سر موعد مقرر برگزار شود. یک مربی بزرگ خارجی استخدام شده و  احتمالا اردوها برای آماده‌سازی بازیکنان برای حضور در کشورهای اسلامی آغاز می شود. بعد از آن هم که مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم و باید برای آن آماده شویم.

حیدرپور در پاسخ به این سوال که آیا با این تعویق یکساله تغییری در برنامه های تیم ملی هندبال ایران رخ خواهد داد گفت:‌

تغییری زیادی در شروع اردوهای ما نخواهد داشت. شاید تنها در آغاز لیگ برتر سال بعد تغییر داشته باشیم و کمی زودتر آغاز شود. هانگژو یک رویداد بزرگ بود که قطعا در رشد هندبال ایران تاثیر گذار بود. این بازی‌ها قبل از قهرمانی جهان خیلی به تیم ملی کمک می کرد و یک دیدار تدارکاتی بود و فدراسیون روی آن حساب کرده بود.

کاپیتان تیم ملی هندبال در ادامه در مورد آغاز نشده اردوهای تیم ملی تاکنون گفت:

ما درگیر لیگ بودیم و به همین دلیل اردوی تیم ملی هنوز آغاز نشده است. قرار بود حتی یک مرحله اردو قبل از اتمام لیگ انجام شود که به دلیل موافقت نکردن برخی تیم های لیگ برتری به بعد از فینال موکول شد. تعداد زیادی از ملی پوشان از چهار تیم حاضر در پلی آف و فینال لیگ برتر بودند. با همزمانی اردوی تیم ملی و اردوی تیم های باشگاهی برای حضور در پلی آف و  فینال فدراسیون با آنها موافقت کرد.

حیدرپور در ادامه گفت:

دوشنبه پایان لیگ است و قرار بود بلافاصله اردوهای تیم ملی برای آماده سازی در بازی‌های آسیایی آغاز شود اما با لغو بازی‌ها ممکن است در زمان شروع اردوها تجدید نظر شود. البته اردوها ۱۰۰ درصد برای حضور در کشورهای اسلامی آغاز خواهد شد. بعد از کشورهای اسلامی هم مسابقات قهرمانی جهان را داریم که تا آن مسابقات ۷ یا ۸ ماه  زمان داریم.

وی در مورد وسلین وویوویچ مربی خارجی تیم ملی هندبال ایران گفت:

به نظر من مربی بزرگی است همه او را می شناسند و تیم های خیلی قدرتمندی را در اختیار داشته است. او در سطح باشگاهی هم خیلی موفق بوده و با واردار مقدونیه قهرمان شده است. همچنین با تیم ملی اسلوونی که ما هم مقابل آن تیم بازی کردیم قهرمان شد و به المپیک رفت. مربی و بازیکن با تجربه ای است و فکر می کنم می‌تواند خیلی به هندبال ایران کمک کند.

حیدرپور به قرارداد بلند مدت وویوویچ با تیم ملی هندبال ایران اشاره کرد و گفت:

آنطور که من می دانم فدراسیون قرارداد بلند مدت هم با این مربی بسته است. این موضوع کمک شایانی برای هندبال ایران است. هندبال همیشه مربی‌های مقطعی داشته که کوتاه مدت در ایران مانده اند. امیدوارم با این مربی هندبال ایران پیشرفت کند و به سطح جهانی برسیم. در آسیا که حتی در همین دوره هم می‌توانستیم مدال بگیریم اما به دلیل غیبت برخی بازیکنان، آسیب دیدگی، کرونا و .. شرایط تیم ملی سخت بود و چهارم شدیم. امیدوارم با این مربی بهترین باشیم و کمی هندبال ایران تکان بخورد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت اقدام معاون ورزشی باشگاه علیه تیم خودی: آقای داور، به ضرر ما سوت بزن! اتهام امیرحسین صادقی به مهدی تارتار و مجتبی حسینی؛ غیرت پرسپولیس را می کشید! منچسترسیتی و تصمیم برای خط هافبک؛ پوگبا، دکلان رایس یا فرنکی دی یونگ؟ رودریگو: بنزما به من گفت پنالتی را به منچسترسیتی بزن و هت تریک کن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی دیدار تدارکاتی کشورهای اسلامی تیم ملی هندبال هندبال ایران قهرمانی جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

ژاوی به خواسته‌اش می‌رسد: تمدید قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سرجی روبرتو در آستانه تمدید قراردادش با بارسلونا قرار دارد. این مدافع 32 ساله که بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز به بازو می‌بندد، در نوامبر ۲۰۱۰ اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان بارسلونا انجام داد و تا به این لحظه، موفق به کسب تمامی افتخارات ممکن به همراه آبی و اناری پوشان شده‌است. 

توافق بارسلونا و ژاوی بر سر ادامه همکاری، احتمال ماندن روبرتو در جمع آبی و اناری پوشان را بیشتر کرد و حالا تنها یک امضا تا محقق شدن این اتفاق باقی مانده‌است. با توجه به تمایل هر دو طرف به تمدید، به نظر می‌رسد که فرایند امضای قرارداد جدید چندان طول نکشد و اعلام رسمی آن طی روزهای آینده انجام شود. 

سرجی روبرتو تاکنون ۳۶۹ بازی برای بزرگسالان بارسلونا انجام داده و آمار ۱۹ گل و 42 پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد