Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عبدی گفت: محور نیر- اردبیل با ۱۷۶ هزار و ۸۳۶ تردد، آستارا- اردبیل با ۱۵۶ هزار و ۶۸۵ تردد و اردبیل- آستارا با ۵۳۵ هزارو ۳۷۶ تردد جزو بیشترین محور‌های دارای فاصله غیر مجاز در فروردین ماه سال جاری به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل مغان از ثبت ۵۹۵ هزار تردد سرعت غیر مجاز در محور‌های استان اردبیل در یک ماهه گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی با بیان اینکه این میزان ۵ درصد از کل تردد استان اردبیل را شامل می‌شود گفت: میانگین سرعت متوسط استان اردبیل ۷۱ کیلومتر است که توصیه می‌کنیم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او با اشاره به اینکه محور مشگین شهر– کنگرلو با ۲۷ هزار تخلف، بران- قره آغاج با ۲۴ هزار تخلف و گرمی – بیله سوار نیز با ۲۷ هزار تخلف از محور‌های پر تخلف سرعت غیر مجاز استان می‌باشد گفت: محور مشگین شهر - کنگرلو با ۴۱درصد تخلف بیشترین آمار سرعت غیرمجاز را در فروردین ماه به خود اختصاص داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت تخلف محورهای مواصلاتی راهداری اردبیل سرعت غیرمجاز استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود