Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء (ویژه طلاب) سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ به صورت تستی و منحصراً در شهرستان قم برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ آغاز و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد. پس متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الف - نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است مطابق آدرس، ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

ب - در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:


۱ ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و برای اصلاح موارد اقدام کنند. 

۲ ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد و یا دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است باید شخصاً همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد پرینت تهیه و برای مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

ج - آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص به نشانی: قم- بلوار ۱۵ خرداد- نبش خیابان سعدی- مرکز آموزش قضات واحد قم مراجعه و برای اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ برگزار می‌ شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ (هشت) صبح خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت ورود به جلسه سازمان سنجش پرینت کارت شرکت در آزمون اطلاعات مندرج برگزاری آزمون سازمان سنجش اقدام کنند برای اصلاح رفع نقص بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت

طالب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اعلام زمان آغاز نوبت گیری ارزیابی هوشی/روانی دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی اظهار کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه های دوم به چهارم، سوم به پنجم وچهارم به ششم وجهش برای بار دوم با رعایت شرایط ومشروط به رای کمیسیون (منطقه) وسایر مقررات مربوط است.

محمدی افزود: جهش از پایه اول به سوم وجهش برای بار دوم مشروط به اخذ رای کمیسیون (منطقه/استان) وثبت شماره وتاریخ آن درسامانه سیدا است.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان اظهار کرد: مدیران محترم مدارس ابتدایی دارای داوطلب جهش تحصیلی پس از دریافت درخواست کتبی ولی دانش آموز(با سطح پیشرفت خیلی خوب)، بررسی در شورای مدرسه ودر صورت نیاز تأیید کمیسیون خاص در سامانه سیدا نسبت به ثبت مجوز اقدام می کنند.

محمدی تصریح کرد: مدیران مدارس در مرحله بعد با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش وپرورش(my.medu.ir) نسبت به تایید صحت اطلاعات دانش آموزاقدام کرده، سپس اولیا با ورود به سامانه فوق نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت و رزرو نوبت اقدام می کنند.

وی افزود: دانش آموزانی که موفق به گذراندن ارزیابی هوش شدند در آزمون تحصیلی پایه مورد نظر شرکت می کنند واگر در همه دروس نمره قبولی را کسب نمایند یک پایه تحصیلی را گذرانده وبه پایه بالاتر می روند.

محمدی گفت: ارزیابی هوشی/روانی متقاضیان جهش تحصیلی صرفا با مقیاس اعلام شده توسط سازمان آموزش وپرورش استثنایی انجام می شود و باتوجه به هوشمند بودن سیستم، نتیجه ارزیابی از طریق سامانه اعلام می شود.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان تأکید کرد: در این برنامه به دانش آموزان اجازه داده می شود با رعایت اصل مساوات در آموزش و با توجه به استعداد خود برنامه‌های درسی و آموزشی را با سرعت بیشتر از معمول در سنین پایین‌تر طی کنند.

وی تصریح کرد: جهش تحصیلی فرآیندی است که باید همه جانبه به آن نگریست و خانواده ها علاوه بر هوش و استعداد فرزندان خود، باید توانایی‌های فردی، اجتماعی و روحیات آنان را هم در نظر بگیرند و با آگاهی کامل تصمیم‌گیری کنند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان در ادامه با اشاره به آمارشرکت کنندگان در آزمون جهش تحصیلی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: ۱۸۹ دانش آموز متقاضی جهش، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

کد خبر 6093082

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد