Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: معلمان عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت بوده و در مقابله با جریانات انحرافی نقش‌آفرینی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم استانی هفته بزرگداشت مقام معلم و آیین تجلیل از معلمان سرآمد و منتخب کردستان که در سالن سلیمان خاطر سنندج برگزار شد ضمن تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان کردستانی اظهار داشت: معلمان دانش‌آموزان برجسته، انقلابی، ارزشی و با اخلاق همچون شهید بهنام محمدی تحویل جامعه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست افزود: معلمان در مقابل با جریان انحرافی تلاش کرده و زحمات آنان قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه معلمان گرچه با مشکلاتی مواجه‌اند اما انتظار از آنان برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور زیاد است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر علم‌آموزی و پیشرفت علمی کشور بوده و در این‌باره فرموده از این حوزه حمایت خواهد کرد، لذا باید همه با هم این امر مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی علم را سکوی پیشرفت به سمت قله‌های پیشرفت دانست و افزود: فنداسیون تحقق همه پیشرفت‌ها در علم بوده که باید معلمان با تعلیم و تربیت جوانانی را برای رسیدن به اهداف تربیت و تحویل جامعه دهند.

حسینی جایگاه معلمان را ارزشمند توصیف کرد و بیان کرد: همه ما نسبت به مقام والای معلمان سر تعظیم فرود آورده و هیچ‌ گاه خوبی، نقش، اهمیت و زحمات کار آنان را فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه معلمان عامل توسعه فرهنگ و پیشرفت کشور هستند گفت: برخی‌ها به‌خاطر خواسته و اهدف شخصی، دنبال این هستند که به جایگاه رفیع معلمی خدشه وارد کنند که معلمان باید ضمن هوشیاری و موقعیت‌شناسی اجازه ندهند که آنان به اهداف پلید خود برسند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: برخی‌ها که پیاده نظام استکبار جهانی هستند تلاش کرده که با تشویش اذهان عمومی و سوءاستفاده از احساساسات دیگران، به امنیت کنونی خدشه وارد و جامعه را به انحراف بکشانند که خوشبختانه با تیزبینی و آگاهی بالای معلمان همه دسیسه‌های آنان نقش بر آب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان: معلمان در حوزه تمدنی فرهنگ‌سازی کنندرفع مشکل معیشتی معلمان دغدغه مشترک دولت و مجلس است

حسینی با بیان اینکه معلمان علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، علم روز را به دانش‌آموزان یاد می‌دهند عنوان کرد: خوشبختانه این عزیزان همانند سر کلاس‌های درس در برابر دشمنان نیز هوشمند هستند.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده فراجا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق، مفصل و توام با برنامه از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نبرد فرهنگی و هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ و عفاف جامعه هر طرفی که برنده شود تعیین کننده برای یک مکتب خواهد بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه در سه دهه گذشته رهبر انقلاب تاکید و هشدار مداومی برای مراقبت از عرصه فرهنگی کشور در برابر هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن در کشور داشتند گفت: با وجود تمام هشدار‌ها کسانی در کشور دربرابر این هجمه فرهنگی دشمن تنها در حد یک تابلو و بنر اقدام کردند و تنها در حد همان تابلو و بنر به این هشدار‌ها نگاه کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سال ۹۵ بر مقابله با ترویج گناه در جامعه تاکید کردند و مسئله امنیت اخلاقی در جامعه مهم است و باید به مسئله ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه توجه کرد.

دیگر خبرها

  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود