Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:29:26 GMT

آغاز هفته سلامت با احترام به شهدای استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۰۲۳

آغاز هفته سلامت با احترام به شهدای استان مرکزی

امروز همزمان با اولین روز از هفته جهانی سلامت با حضور جمعی از مسولان و خانواده شهدای سلامت گلزار شهدای اراک گلباران و از خانواده‌های شهدای سلامت استان مرکزی تجلیل شد.

جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشک اراک در نشست خبری با اصحاب رسانه درمورد هفته سلامت مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سلامت کره زمین به صورت مستقیم وغیر مستقیم در سلامت جامعه اثر گذار است و تهدید‌ها، بحران‌ها و مخاطرات سیاره زمین در کاهش شاخص‌های سلامتی افراد تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی، جلوگیری از ایجاد گاز‌های گلخانه‌ای، بهره گیری از انرژی پاک و ایمن و پیاده روی و دوچرخه سواری در کاهش بحران‌ها و مخاطرات زیست محیطی موثر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشک اراک گفت: مردم، متولیان سلامت و مسولان باید با کمک قلم توانمند اصحاب رسانه برای تغییر نگرش و سبک زندگی، استفاده از انرژی‌های پاک، تفکیک زباله، تغذیه سالم و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره گام بردارند.

سلامت ما سلامت سیاره ما این شعار امسال هفته جهانی سلامت است که همزمان با آن برنامه‌های متنوعی برای ارتقای شاخص‌های سلامت و بهبود سبک زندگی در سراسر دنیا اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلباران مزار شهدا شهدای اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی