Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@14:34:53 GMT

نمایشگاه نقاشی «دریای رنگ» در فرهنگسرای اشراق

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۴۵۹

نمایشگاه نقاشی «دریای رنگ» در فرهنگسرای اشراق

نمایشگاه نقاشی "دریای رنگ" به هنرمندی اکرم محمد اصلانی تا 21 اردیبهشت ماه در نگارخانه آفرینش نقش برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در نمایشگاه "دریای رنگ "  25 اثر با موضوع طبیعت و پرتره  با تکنیک رنگ روغن تا 21 اردیبهشت ماه  در نگارخانه آفرینش نقش برگزار می شود.

نقاشی تک‌چهره یا نقاشی پرتره از انواع نقاشی است که هدف آن تجسم بصری موضوع است که معمولاً برای مجسم کردن گونه‌های بشری به کاربرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضاف بر نقاشی نگارگری می‌تواند از طریق دیگر روش‌ها نظیر قل زنی (معمولاً به وسیله تیزاب)، حکاکی سنگی، عکس برداری، تصویر تلویزیونی و رسانه‌های دیجیتال نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

نقاشی با رنگ روغن یکی از زیباترین و پرطرفدارترین سبک های نقاشی است، سبکی که با ظهور خود موجب شده تا نقاشی های شگفت انگیز و بسیار هنرمندانه ای، طراحی و به دنیای هنر وارد شوند.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا تاریخ21 اردیبهشت ماه از ساعت 11 تا 18 به نشانی تهران، فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو فرهنگسرا، فرهنگسرای اشراق، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77326777 تماس بگیرند

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه شماره تلفن طبیعت مترو نقاشی فرهنگسرای اشراق دریای رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور