Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور گفت: ۶۰۰ هزار کارگر ساختمانی در نوبت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  اکبر شوکت در دورود و در مراسم تجلیل از کارگران این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر  بیان کرد: ۶۰۰ هزار کارگر ساختمانی کشور به دلیل کسری منابع سازمان تامین اجتماعی در قانون بیمه کارگران ساختمانی در نوبت بیمه تامین اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور با بیان این که در حال حاضر ۸۰۰ هزار کارگر ساختمانی در سطح کشور بیمه پرداز هستند، تصریح کرد: ۱۵۰ هزار نفر از این قشر کارگری بازنشسته شده اند..

شوکت با اشاره به این که یک میلیون ۵۰۰ هزار کارگر ساختمانی در کشور مشغول کار هستند، گفت: انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از سال ۱۳۸۵ در کشور فعال شدند که با ۵۰۰ انجمن صنفی در تمام شهرستان‌های ایران بزرگ‌ترین تشکیلات کارگری کشور محسوب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: هزار کارگر ساختمانی کارگران ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی