Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه ارتقای فناوری دفاعی به نخبگان وظیفه، گفت: بستر استخدام نخبگان وظیفه در نیروهای مسلح فراهم است.

به گزارش ایران اکونومیست، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخبگان وظیفه کشوری برنامه ویژه ای را پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره‌های آموزشی پیش از این هشت هفته بود که بعد از بازنگری در مفاد آموزشی به سه هفته تقلیل یافته و موارد با اهمیت و ضروری تر در دستور کار قرار گرفت.


امیر دریادار سیاری ادامه داد: نخبگان وظیفه کشوری در این دوره با نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی و سلاح‌ها و تجهیزات و رزم انفرادی آشنا می‌شوند و نسبت به توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران آگاهی می‌یابند.


وی افزود: استعدادهای برتر در این دوره‌ها نسبت به برنامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی آشنا می‌شوند و در درون نیروها برخی پروژه‌های تحقیقاتی نیز به این عزیزان واگذار می‌شود تا برآیند تلاش نخبگان، کمکی در راستای ارتقای سطح نیروهای مسلح باشد.


امیر دریادار سیاری گفت: نخبگان وظیفه در کنار عزیزان جهادگر مشغول امور تحقیقاتی می‌شوند، نه فقط در حوزه نیازمندی‌های ارتش بلکه نسبت به تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح در حوزه جنگ‌های نوین و نبردهای آینده اقدام و کمک خواهند کرد و مهم‌ترین فعالیت‌شان تلاش در راستای ارتقای سطح فناوری است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بستر کار برای استخدام و جذب نخبگان کشوری در ارتش و نیروهای مسلح فراهم است و هر کدام از این عزیزان که بخواهند می‌توانند در نیروهای مسلح فعالیت کنند. کما اینکه در دوره‌های قبل نیز نخبگان و استعدادهای درخشان در ارتش استخدام شدند و در حال حاضر نیز در بخش‌های تحقیقاتی مشغول به فعالیت هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش نخبگان وظیفه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن