Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:18:32 GMT

۷۵۰۰ میلیارد ریال برای بزرگراه‌سازی در اردبیل هزینه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۵۷۸

۷۵۰۰ میلیارد ریال برای بزرگراه‌سازی در اردبیل هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی پارس‌آباد اظهار کرد: بر اساس تعهدات معاونت عمرانی استانداری و فرماندار پارس‌آباد، موانع و تأسیسات معارض در مسیر پروژه سربند – مشگین‌شهر تا پایان اردیبهشت ماه برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: وجود برخی از معارضین مانع از اجرای سریع عملیات اجرایی پروژه سربند – مشگین‌شهر شده که به دنبال بر طرف کردن این معارضین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به موانع موجود در پروژه چهاربانده پارس‌آباد - سربند گفت: کل معارض تأسیساتی از قبیل برق، گاز، آب، فیبر نوری و سیفون در مسیر پروژه چهاربانده پارس‌آباد - سربند رفع شده است.

حیدری با بیان اینکه برای اجرای ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، افزود: در صورت تحقق این هدف با ارتقا ایمنی جاده‌ها، تصادفات جاده‌ای به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از ۶۸۰ میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور به استان برای طرح‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی استان اردبیل، ۲۷۰ میلیارد تومان صرف توسعه بزرگراه‌های استان می‌شود.

حیدری با بیان اینکه اردبیل به ۷۵۰ کیلومتر بزرگراه نیاز دارد، اضافه کرد: ۲۰۰ کیلومتر از توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل به سرانجام رسیده و ۳۰۰ کیلومتر نیز در مرحله اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: از مجموع ۶ هزار و ۳۷۴ کیلومتر جاده استان اردبیل، ۲۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی است که از چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

کد خبر 5483943

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی اردبیل بزرگراه محبوب حیدری راهسازی شهرستان پارس آباد مشگین شهر فیبر نوری تصادفات رانندگی سفر استانی طرح های عمرانی آسفالت عید فطر 1401 بوشهر نماز عید سعید فطر کرمانشاه عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا استان اردبیل کیلومتر راه پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز