Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ۱۹ اردیبهشت در یادواره شهدای روحانی استان مرکزی سخنرانی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی عصر امروز در دیدار با خانواده معظم "شهید روحانی عزیزالله کنعانی" با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی اظهار داشت: جامعه روحانیت در دفاع مقدس و عرصه های دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی همواره جلودار و پیشتاز بودند و امروز باید به نقش مؤثر آنها پرداخته شود و دومین اجلاسیه 110 شهید طلاب و روحانیون در این راستا برنامه ریزی شده و رویکرد این اجلاسیه جهاد تبیین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبیین نقش اقشار مختلف مردم در پیروزی های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی باید در فعالیت های تبلیغی و ترویجی مورد توجه باشد و خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی در طی هفت سال گذشته این رسالت مهم را به خوبی انجام داده و باید استمرار پیدا کند.

عبدی بیان کرد: در راستای برگزاری دومین اجلاسیه 110 شهید طلاب و روحانی استان مرکزی از سری اجلاسیه های کنگره شهدای استان مرکزی بازدید و تجلیل از 110 خانواده شهدای روحانی استان در دستور کار قرار گرفت.

سرلشکر رحیم‌صفوی: باید دفاع مقدس را در کشور نهادینه کرد/ مکتب حاج قاسم باید در مراکز علمی تدریس شود35 میلیارد تومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس گلستان مصوب شدپیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد کرمان شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام گرم سردار سلامی فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام حاجی صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هدیه مقام معظم رهبری به خانواده های بزرگوار شهدا اهدا می شوند و از آنها برای شرکت در دومین اجلاسیه طلاب دعوت به عمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: دومین اجلاسیه 110 شهید طلاب و روحانیون از سری اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در راستای معرفی اقدامات تبلیغی و رزمی روحانیون در هشت سال دفاع مقدس و تبیین نقش مهم روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

عبدی اضافه کرد: اجلاسیه بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی استان مرکزی روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در مصلی بیت‌المقدس اراک با سخنرانی "آیت‌الله محمدحسن اختری" رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/711/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روحانی استان مرکزی دومین اجلاسیه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو