Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@11:31:13 GMT

معروف‌ترین منطقه گردشگری جنوب غرب کشور فاقد اینترنت و آنتن‌دهی!+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۸۴۲

معروف‌ترین منطقه گردشگری جنوب غرب کشور فاقد اینترنت و آنتن‌دهی!+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مهم‌ترین منطقه گردشگری جنوب غرب کشور واقع در شهر توریستی سی‌سخت فاقد اینترنت و آنتن‌دهی همراه اول است.

منطقه گردشگری کوه گل سی‌سخت دارای بزرگترین تعاونی مردمی کشور است که سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران از سراسر کشور است، شروع ویروس کرونا باعث شد منطقه گردشگری کوه گل همانند سایر نقاط گردشگری تعطیل شود و درب آن بر روی گردشگران بسته شود ولی امسال با توجه به افول ویروس کرونا حضور مسافران به این منطقه گردشگری چندین برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه نبود اینترنت و آنتن دهی موبایل هم برای مسافران و گردشگران و هم برای مغازه‌های سوغات محلی مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

تمامی غرفه داران و سوغات فروشی ها  گلایه دارند که به دلیل جواب ندادن دستگاه کارت خوان  بیشتر اجناس خود را به صورت قرضی به مسافران داده اند و معلوم نیست که پولی به حسابشان واریز کنند یا نه.

موردی دیگر اینکه طی چند روز گذشته چندین مصدوم و بیمار در کوه گل روی دست ماند که برای تماس با اورژانس مجبور می شدند تا نزدیکی شهر آمده آنگاه بتوانند تماس برقرار کنند که این مشکل زیبنده یک منطقه گردشگری پر آوزه مثل کوه گل نیست.

لذا می طلبد مسئولین استانی در رأس مجموعه شخص استاندار و بازرسی کل به این قضیه ورود کنند تا این مشکل هر چه سریعتر بر طرف شود و مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش این منطقه گردشکری زیبا و منحصر به فرد را به سوی دیارشان ترک کنند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: گلایه گردشگران منطقه گردشگری کوه گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری آب ایران، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در خصوص صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی از استان‌های کشور از روز گذشته فعال شده و تا شنبه ۱۵ اردیبهشت اظهار داشت: به این منظور و با هدف بررسی سامانه‌های جهانی هواشناسی، جلسه ستاد ملی فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب در دو سطح با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس، استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد (اولویت اول) و کردستان، لرستان، هرمزگان، همدان، مرکزی، سمنان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد (اولویت دوم) بارش‌های نسبتاً زیادی روبرو خواهند بود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب بیان داشت: فعالیت این سامانه بارشی، با مخاطراتی همچون رگبار شدید باران، احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب و طغیان رودخانه‌های فصلی، رخداد تگرگ، رعد و برق، آب گرفتگی معابر و اختلال در ناوگان حمل و نقل به‌صورت گسترده در استان‌های پر ریسک سیلاب همراه خواهد شد.

آقابیگی تأکید کرد: با توجه به شرایط فصلی حاضر و تعطیلات پایان هفته و کثرت مسافران و گردشگران در ایام مذکور، توصیه می‌شود مردم و مسافران از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود به ارتفاعات و حضور در دشت‌ها پرهیز کرده و در کل از سفرهای غیرضروری در این ایام جداً خودداری شود.

کد خبر 6094100 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • مکان دقیق مثلث برمودای ایران
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان