Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کورش دهقان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:این تندباد از ساعت سه بامداد امروز آغاز شد و بیش از ۲ ساعت ادامه داشت که شدت آن ساعت پنج و ۳۰ دقیقه گزارش شده است.

وی بیان کرد: این تندباد به شبکه‎های برق خسارت‌هایی وارد کرد و برق حدود ۶۰ مورد از واحدهای مسکونی دچار قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان ادامه داد: برق این واحدها به دلیل خسارت وارده به کنتور برق و کابل سرویس برای دقایقی قطع شده بود که با تلاش اکیپ‌های شرکت توزیع برق عمده آنها اکنون برق‌دار شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: این تندباد همچنین منجر به از جا کنده شدن شماری از درختان در معابر شهری و جاده‎‌ای شده است.

دهقان ادامه داد: تندباد در چند مورد نیز منجر به جابه جایی مخزن‌های آب مناطق مسکونی و همچنین افتادن تابلوهای تبلیغاتی شده است.

وی اظهار کرد: شدت وزش باد به برخی از شبکه‎های مخابراتی نیز خسارت‌هایی جزییی وارد کرده است که تلاش برای برطرف کردن آنها در حال انجام است.

دهقان گفت: این تندباد تاکنون مصدومیتی در پی نداشته و خسارتی نیز به خودروها وارد نکرده است.

براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این ناپایداری تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تند باد بحران خسارت بوشهر دشتستان آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات