Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@18:49:26 GMT

◄ ۶۰ درصد شهر شیراز زیر بار حمل‌ و نقل ریلی می‌ رود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۶۹۲۶

◄ ۶۰ درصد شهر شیراز زیر بار حمل‌ و نقل ریلی می‌ رود

تین نیوز

 سیداحسان اصنافی با اشاره ایجاد تحول در شهرداری‌ها به برکت حضور شوراها، اظهار کرد: شروع کار شوراها، آغاز تحول و رشد و نمو شهرداری‌ها در کل کشور بوده و در هر دوره تکامل یافته است؛ اگر امروز شهرداری‌ها با بودجه دولتی اداره می‌شد، شاید شهرداری‌ها هم سرنوشتی مانند سایر دستگاه‌ها داشت، اما امروز با شکل‌گیری شوراها و اعمال نقش مستقیم مردم در اداره شهر ابعاد مختلفی از مشارکت مردم قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: این مشارکت در پرداخت عوارض، سرمایه‌گذاری و تحولات فرهنگی و اجتماعی شهر دیده می‌شود؛ امیدواریم که روزبه‌روز این حرکت رشد و نمو بیشتری داشته باشد.

شهردار شیراز با تاکید بر آینده روشن شهرداری با پشتوانه شورا، گفت: برنامه‌ریزی هدفمند توسط شورا و شهرداری انجام گرفته و در شورا به تصویب رسیده و برای خدمت به مردم در حوزه‌های عمرانی و مدیریت حمل‌ونقل عمومی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم مسیر شرقی‌غربی بزرگراه شهید سلیمانی و هم مسیر جنوبی شمالی سردار شهید استوار را در برنامه داریم و درباره حمل‌ونقل عمومی نیز بزرگ‌ترین تحول در خط دوی مترو را انجام می‌دهیم که شبکه ۲۴ کیلومتری شرقی‌غربی مترو، با این هشت کیلومتر تکمیل می‌شود.

اصنافی با بیان اینکه ۶۰ درصد از پهنه شهر با این ترکیب زیر بار خدمات حمل‌ونقل ریلی می‌رود، افزود: بازبینی باید در شبکه اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی‌صورت پذیرد و یک شبکه ترکیبی را ایجاد کنیم.

شهردار شیراز درخصوص فعالیت‌های اجتماعی اظهار کرد: تحولات خوبی در احیای هویت محلات با محوریت مساجد پیش رو داریم؛ همچنین برای کمک به ارتقای وضعیت شهروندی مردم و فرهنگ شهروندی، در تمام ابعاد اقداماتی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: خدمات ورزشی چرخ به گردش درمی‌آید و با همتی که در شهرداری است و ریل‌گذاری که در شورای شهر انجام شده است، به نظر می‌رسد که در تمام حوزه‌ها تحولات خوبی رخ دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بودجه تین بزرگراه مترو شورای شهر حمل ونقل عمومی شهردار شیراز شهرداری ها حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم