Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با اشاره به اقدامات مهم دولت در حوزه تغییر ریل های اقتصادی در کشور گفت: دولت دنبال نام نیست؛ تغییر ریل اقتصادی نیز مسئولیت بزرگی است که آیت الله رییسی زیر بار آن رفت.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا/ احمد وحیدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمان تاکید کرد: آیت الله سید ابراهیم رییسی یک برادر مجاهد و به صورت شبانه روزی پای کار است که با نهایت اخلاص، سادگی و احساس خدمت در میدان، بار مسئولیت‌های بزرگی را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تغییر ریل اقتصادی مسئولیت بسیار بزرگی است که دولت های قبل حاضر به اجرای آن نشدند و زیر بار آن نرفتند زیرا این دولت به دنبال نام خود نیست و برای نظام تلاش می کند و شانه زیر بار می برد.

وحیدی ابراز داشت: جمهوری اسلامی به سربازانی در صحنه نیاز دارد که بدون توجه به نام خودشان زیر بار امور نظام بروند و اکنون رییس جمهور این مسئولیت را پذیرفته و خدا هم راه را برای جهادگران باز می‌کند.

تغییر ریل اقتصادی کشور گام نخست دولت

وزیر کشور افزود: گام نخست دولت، تغییر ریل اقتصادی کشور است و بسیاری اتفاقات باید در حوزه اقتصاد بیفتد که با شفافیت، اقتدار و با اطمینان کار را پیش ببریم.

وی اظهار داشت: امروز گام های بلندی برای نظام برداشته می شود و آثار آن بتدریج در تمامی حوزه ها بویژه اقتصاد نمایان خواهد شد.

اقدامات جدید دولت

وزیر کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز با وجود فشار حداکثری و تحریم کارهای بزرگی را انجام می‌دهد و فرم جدیدی از یارانه در دستور کار دولت قرار گرفته که مسأله بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه اقدامات مختلف مهمی در دستور کار است اظهارداشت: به طور مثال کارهای بزرگی برای معلمان در بحث رتبه بندی در حال انجام است و با تصمیم های اخیر در معیشت کارگران بهبودی خوبی را خواهیم دید.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اقدامات دولت در شرایط کرونایی افزود: در زمان شیوع ویروس کرونا موفقیت های خوبی کسب کردیم و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کارهای مهمی در کشور در حال انجام است.

وحیدی بیان کرد: انجام این کارها در زمان فشار حداکثری نشان دهنده اقتدار و قوی بودن پایه های نظام جمهوری اسلامی است که باید به آن توجه کنیم.

تغییر در مرزهای غیرجغرافیایی جهان

وزیر کشور درادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرمنشا تحولات بسیاری در دنیا بوده است گفت: بحث ایران و خاورمیانه نیست، جمهوری اسلامی امروزه در نقطه ای قرار گرفته که بسیاری از مرزهای (غیرجغرافیایی) جهان را جابه جا کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما و نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی نظیر است افزود: مگر شهید سلیمانی و رهبری ما دومی در دنیا دارند؟(مشابه ندارند)؛ بسیاری از مسائل ما منحصر به این انقلاب و نظام است و انقلاب و نظام ما دنیا را عوض کرده است.

وحیدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از پیچ تاریخی صحبت می کنند اظهار داشت: منظورم مرزهای جغرافیایی نیست بلکه مرزهای سیاسی، هویتی و فرهنگی است و امروز خیلی‌ها مرزهای خود را به جمهوری اسلامی متصل می دانند.

وزیر کشور ادامه داد: امروز مدافعان بسیاری قدرت خود را متکی به نظام جمهوری اسلامی می دانند و پیش می روند و دنیای غرب اسیر دست مرزهایی شده که جمهوری اسلامی آن را پیش می‌راند.

وی تصریح کرد: اسرائیلی ها احساس نزدیکی به فروپاشی خود دارند و همین آنان را به این شرایط کشانده است.

وحیدی افزود: دشمنان اینقدر از این مساله دچار وحشت هستند که سعی می کنند بزرگ آفرینی های نظام جمهوری اسلامی را با جنگ روانی و رسانه‌ها در اذهان مردم کوچک شمارند اما نمی توانند.

وی تصریح کرد: زمانی یک رسانه‌نمای خارجی، در مورد شهید سلیمانی از بازیگر غیرتمند ما سئوالی می پرسد، ببینید که بازیگر ما چطور دفاع می کند؛ دیروز از امام می هراسیدند و امروز از مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی می ترسند.

انقلاب و آفرینش های تازه

وزیر کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی آفرینش های تازه انقلاب اسلامی است  یادآور شد: انقلاب هر روز یک آفرینش و میدانی جدید در دنیا به نفع ما و ارزش ها می‌ آفریند؛ چیزی که مردم دنیا به آن احتیاج دارند.

کرمان پیشرو در اقتصاد کشور

وحیدی درادامه با اشاره به ویژگی های استان کرمان و نیز مسئولیت های استاندار جدید کرمان افزود: حتما یکی از کارکردها در استان بزرگ کرمان اجرا و جلوبردن سیاست های ملی و استانی باشد و کار با قدرت انجام شود.

وی تاکید کرد: استاندار جدید کرمان با کمک فرابخشی کارهای بزرگی می تواند انجام دهد.

وحیدی یادآور شد: تلاش های ارزشمندی در کرمان انجام شده که امیدواریم کار باقدرت ادامه یابد و این استان حتما در حوزه اقتصاد کشور پیشرو و پیشگام خواهد بود.

وزیر کشور گفت: به طور مثال ١۵٠ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های اقتصاد استان کرمان، رقم بسیار خوبی است و کارهای مهمی در پیش داریم لذا نباید به مسایل ریز توجه کنیم و دچار حاشیه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: باید با تمسک به اهل بیت و بهره گیری از شهدا بویژه شهید سلیمان، فرامین‌ مقام معظم رهبری را با قدرت پیش ببریم که سنگرهای فتح آماده است.

وحیدی افزود: جهاد تبیین بسیار مهم است و امروز ابرقدرت ها در برخی مسائل خود محتاج و نیازمند ما هستند که افتخار بزرگی است.

وی گفت: دیگران می خواهند نشان دهند که جمهوری اسلامی دستاوردی نداشته اما مردم پای کار هستند و مقام معظم رهبری با قدرت انقلاب را به پیش می برد و ما به عنوان کارگزاران دولت تلاش می کنیم.

وحیدی افزود: امروز در دیار سپهبد شهید سلیمانی هستیم و نمی توانیم در اینجا باشیم و ذکر شهید سلیمانی را نکنیم و هنوز زمان زیادی مانده دریابیم حاج قاسم چه کرد؟ این شهید مفاهیمی را وارد ادبیات مذهبی، مبارزاتی و ادبیات نظام مقدس کرد که جبهه های جدید پشت آن مانند مدافعان حرم ساخته شد.

وی همچنین با قدردانی از خدمات علی زینی وند استاندار پیشین کرمان گفت: محمدمهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان نیز رزمنده لشکر پرافتخار ۴۱ ثارالله با بیش از ۴٠ درصد جانبازی است و در مسئولیت های مختلف آموزشی، فرهنگی و مدیریتی مسولیت داشته و رای خوبی نیز از هیات دولت دریافت کرد که کار خود را در استان کرمان آغاز می‌کند.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نظام جمهوری اسلامی تغییر ریل اقتصادی مقام معظم رهبری شهید سلیمانی وزیر کشور زیر بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

 سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی افزود : اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

وی بیان کرد: منطقه شمال شرق استانهای مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استانها اداره کنیم.

مکفی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی ادامه داد: سیاستمداران وقتی در عرصه دیپلماسی کم می آورند، ارتش و نیروهای مسلح وارد عمل می شوند.

وی اضافه کرد: نیروهای ارتشی در زمان انقلاب در روز ۲۲ بهمن در حمایت از مردم ارتش اعلام بی طرفی کرد و پیروزی انقلاب رقم زده شد، بعد از جنگ نیز ارتش در تثبیت انقلاب نقش مهمی ایفا کرد.

وی ادامه داد: سرلشکر فلاحی نیز بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد.

تاسیسات شرکت آبفا مشهد به نام شهید فلاحی نام گذاری شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز اظهار کرد: ارتش بعد از انقلاب بیشترین خدمات را انجام داده و بزرگترین عملیات نظیر عملیات بیت المقدس در دوران جنگ تحمیلی توسط نیروهای ارتشی انجام شد.

حسین اسماعیلیان افزود: شهید فلاحی نیز از نیروهای ارتشی بازنشسته بود که بعد از پیروزی انقلاب فراخوان شده و به ارتش جمهوری اسلامی پیوسته بود.

وی ادامه داد: امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات این شرکت به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: اینک ارتش مقتدری داریم که قابل مقایسه با ارتش زمان پهلوی نیست و از لحاظ ظرفیت انسانی، تجهیزات و قدرت در جایگاه مقتدری ایستاده است.

همزمان با دهم اردیبهشت ماه زادروز تولد شهید «ولی الله فلاحی» ، اداره کنترل و بهره برداری تاسیسات آب شرب به نام این شهید والا مقام مزین گردید.

ولی‌الله فلاحی نظامی ارشد ایرانی، سرتیپ نیروی زمینی ارتش و رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی از ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ تا هقتم مهر ۱۳۶۰ و همچنین اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

او پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به سمت فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و از آغاز جنگ ایران و عراق در جبهه‌ها حضور دائم داشت. فلاحی در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ به سمت کفیل ریاست ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی برگزیده شد.

ولی‌الله فلاحی در سانحهٔ سقوط هواپیمای سی-۱۳۰ در هفتم مهر ۱۳۶۰ شهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند