Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو به منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص برنامه های اجرایی فدراسیون تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین نشست کمیته فنی فدراسیون تکواندو با حضور استاد محمداسماعیل آذرپاد، علی سلیمانی نماینده باشگاه ها، حسن عسکری نماینده مربیان، جعفر رنجبرپور نماینده هیئت هایی استانی، نادر خدامرادی نماینده بخش پومسه، مریم عربی نماینده بانوان، مسعود لشکری سرپرست دبیری و به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون در خصوص برنامه های اجرایی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لشکری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در خصوص مصوبات این جلسه، عنوان کرد: در ابتدای این جلسه در خصوص آزمون های ارتقای کمربندهای زرد، سبز، آبی و قرمز به بالا و همچنین آزمون های ویژه  بحث و تبادل نظر شد و در نهایت مقررگردید، دستورالعمل مربوطه تهیه و جهت اجرا به باشگاه ها، مربیان و استان ها ابلاغ شود. ضمن اینکه مصوب شد تا ضوابط و آیین نامه نحوه اخذ آزمون ارتقای کمربند «دان 6» به بالا  اصلاح و به استان ها  ابلاغ شود.

سخنگوی کمیته فنی در ادامه عنوان کرد: یکی از مصوبات این جلسه، برگزاری مسابقات قرآنی قهرمانی کشور بود. طبق این مصوبه امتیازات این بخش در رده های سنی مختلف، به صورت مجزا و در بخش فرهنگی محاسبه خواهد شد.

لشکری در پایان عنوان داشت: در جریان این جلسه به منظور بهره بردن از تمام توان فنی و مشارکت بیشتر استانها مقرر گردید برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان به صورت  منطقه ای جایگزین لیگ در همین رده سنی شود.

در پایان این جلسه، اعضای کمیته فنی احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند