Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پور ابراهیمی گفت: مردم در ارتباط با نرخ ارز ترجیحی تصمیم دولت و سیاست های جبرانی هیچ اطلاعی ندارند در اینجا عدم اطلاع مردم، یعنی هجمه دشمن بر علیه رییس جمهور و دولت انقلابی و این مسئله این بی تقوایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان با بیان اینکه در اولین روزهای تشکیل دولت آیت الله رئیسی از حضور دکتر وحیدی در هیات دولت خرسند شدیم، گفت: من چند نکته از همان ابتدا به دکتر وحیدی گفتم که منتخب دولت انقلابی، معتمد مجلس و امین مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همان جلسه من به وزیر کشور عرض کردم ما با انتخاب شما هر چه باشد، ابقا یا تغییر استاندار را حمایت می کنیم؛ فقط سه شرط داشتیم و آن اینکه هر کسی استاندار می شود  پاکدست باشد، شاخص های عملکردی خود را بعد از ۶ ماه ارتقا دهد و استفاده از ظرفیت نیروهای انقلاب در نظر گرفته شود؛ زیرا ۸ سال نیروهای انقلابی در استان مهجور بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دکتر زینی وند که در این مدت مسئولیت،  تلاش فراوان داشت، عنوان کرد: از دکتر وحیدی بابت انتخاب دکتر فداکار تشکر میکنم و امروز مجموعه انقلابی استان هماهنگ و پای کار هستند.

وی خطاب به فداکار استاندار کرمان ابراز کرد: شما بدهکار هیچ گروه و باند سیاسی در کرمان نیستید شما بدهکار امام شهدا و رهبری و دولت انقلابی هستید این اساس فکر شهید سلیمانی در کرمان است.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه شورای راهبردی با محوریت امام جمعه تشکیل شده است و حجت شرعی ما رهبری و نماینده ولی فقیه در استان است، اظهار کرد: پیشنهاد من این است که چون بخش عمده ای از اسناد توسعه آماده است از این ظرفیت استفاده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که در چارت سازمانی استانداری معاونت زیارتی شکل گیرد، تصریح کرد: اولویت های اقتصادی، معیشتی، اشتغال و رفاه مردم مطالبه رهبری است.

وی بیان کرد: برای بخش عمده ای از طرح ها برنامه ریزی شده شهر کرمان ۵۰ هزار میلیارد تومان برنامه و طرح ریزی کرده ایم و سال گذشته توسعه فعالیت های سنگ آهن ۱۵۰ هزار میلیارد طرح ریزی شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از ظرفیت های توسعه حوزه اعتبارات شورای معادن است و بخشی از اعتبارات استانی حذف شده درخواست داریم کمک وزارت کشور شامل حال استان شود.

پور ابراهیمی تصریح کرد: مردم در ارتباط با نرخ ارز ترجیحی تصمیم دولت و سیاست های جبرانی هیچ اطلاعی ندارند در اینجا عدم اطلاع مردم، یعنی هجمه دشمن بر علیه رییس جمهور و دولت انقلابی و این مسئله این بی تقوایی است؛ اما یکی از دلایل آن عدم اطلاع رسانی ازسوی دولت است و ما دست دولت را باز گذاشتیم برای سیاستهای جبرانی اینها را باید مردم بدانند؛ در ارتباط با مسائل کلان کشور موضوعات مرتبط به اصلاح ساختار نظام اقتصادی.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مردم بدانند وضعیت کنونی که دولت سیزدهم تحویل گرفته چگونه است؛ اصلاح ساختار باید مبنای تصمیم باشد و انتظار ما از تیم اقتصادی دولت تلاش بیشتر است و اصلاح ساختار نظام اقتصادی نیازمند جرات و جسارت در حوزه تصمیم گیری است.

وی تاکید کرد: در سطح ملی در کنار دولت هستیم و در استان هم با تمام توان حمایت می کنیم و در کنار استاندار هستیم و در ۶ ماهه استقرار دولت آیت الله رییسی بهبود وضعیت اقتصادی را دیدیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با ایرج نادری مدیرکل تأمین اجتماعی فارس و برخی از معاونین سازمان تأمین اجتماعی استان، ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان گفت: در دولت فعلی حل مشکل مردم، اولویت اول مسئولین است.

نماینده دولت در استان فارس گفت: فرصت خدمتی که خداوند در اختیار مسؤولین گذاشته به زودی سپری می‌شود اما اجر خدمت به مردم که بهترین و برترین عبادت است، همواره باقی می‌ماند.

استاندار فارس به شعار سال اشاره کرد و گفت: سال جاری به نام رونق تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که نیازمند است تعاونی‌ها و آحاد اقشار مردم در میدان تولید حاضر شوند و طبیعتاً گروه‌های بیشتری از عوائد آن منتفع گردند.

استاندار فارس خواستار تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی مجموعه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی شد و افزود: تعدادی از این جلسات به تبیین نقش سازمان تأمین اجتماعی در تحقق شعار سال اختصاص یابد؛ همچنین حوزه درمان تأمین اجتماعی نیز باید به نقش خود در تحقق رونق تولید با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل کند.

بازدید سرزده از شعب تأمین اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد

وی امکان ارتباط مستقیم مردم با مدیران را یکی از نکات قابل توجه در دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: سیاست دولت مردمی ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است و طبیعتاً این سیاست باید در بدنه اجرایی دولت در استان‌ها نیز نمود داشته باشد.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود دفاتر ارتباط با مردم را پیشانی سازمان‌ها دانست و بر حضور افراد خبره و آگاه در آن دفاتر تاکید کرد و افزود: بازدید سرزده از شعب سازمان در سطح استان و بررسی میزان و چگونگی ارائه خدمت به مردم به صورت میدانی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود کارگران ساختمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حوزه باید اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار شود تا به نسبت ساخت و سازهای موجود در استان و دریافت حق بیمه‌ها، کارگران ساختمانی بیشتری بیمه شوند.

کد خبر 6099812

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • پورمحمدی: گفتند شما بخورید و بخوابید، لیست شانا رأی می‌آورد /شنیدم ۴، ۵ نفر در دولت تصمیم نهایی را می‌گیرند /رائفی‌پور بیکار است، قالیباف زرنگ!
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم