Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتاحی می گوید با توجه به شرایط پروازها باید زودتر بلیت تهیه و هتل رزرو کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان نسبت به بلاتکلیفی این تیم برای بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، رضا فتاحی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نامشخص بودن زمین بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت:

ما در بازی رفت از حدود دو ماه قبل زمین را مشخص کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکاتبات لازم را با مسئولین آلومینیوم اراک برای اجاره زمین انجام دادیم. جلساتی را هم با هیات فوتبال، نیروهای امنیتی، انتظامی و یگان ویژه برای برگزاری مسابقه برگزار کردیم.  

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد:

قراردادهای مربوطه را بستیم و به سازمان لیگ هم اعلام کردیم ولی الان که یک هفته تا برگزاری بازی با پرسپولیس باقی مانده، متاسفانه هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نکرده و هرچه تماس می‌گیریم امروز و فردا می‌کنند. باشگاه سپاهان شدیدا به این مساله اعتراض دارد.

وی افزود:

با توجه به شرایط پروازها باید زودتر بلیت تهیه و هتل رزرو کنیم اما نمی‌دانیم بازی کجا برگزار می‌شود که این وضعیت باعث مشکلاتی برای ما شده است. البته طی تماسی که با مسئولان سازمان لیگ داشتم آن‌ها هم منتظر اعلام باشگاه پرسپولیس هستند اما واقعا این شرایط اصلا خوب نیست.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فرزاد حاتمی: خودم دیدم مربی تیمم چطور مراعات پرسپولیس را کرد! مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون درباره قانون تعیین قهرمان لیگ + سند پیراهن فصل آینده رئال مادرید در فروشگاه های آدیداس موجود شد / عکس انتقاد یورگن کلوپ از بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با پرسپولیس سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)