Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: ۴۸ درصد مردم استان گیلان معادل بیش از یک میلیون و ۶۵ هزار نفر از مردم استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان گیلان اظهار داشت: 48 درصد مردم استان گیلان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه این درصد معادل بیش از یک میلیون و 65 هزار نفر مردم استان است گفت: بیش از یک میلیون و 169 هزار نفر از مردم گیلان در انتظار دریافت نوبت سوم واکسن هستند.

مهرابیان با اشاره به مزیت‌های دریافت دز سوم واکسن کرونا تصریح کرد: در افرادی که نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت می‌کنند احتمال ابتلا به بیماری کرونا و طول مدت درمان در صورت ابتلا به کرونا کاهش می‌یابد‌.

53درصد مردم گیلان هنوز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اندشمار بیماران کرونایی در گیلان به 101 نفر کاهش یافتشمار بستری‌شدگان کرونایی در گیلان به 102 نفر کاهش یافت

وی لزوم دریافت دوز سوم واکسن کرونا را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: از طرفی با تکمیل واکسیناسیون و دریافت هر سه نوبت واکسن کرونا شدت بیماری و احتمال مرگ نیز در افراد واکسینه شده به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

مهرابیان افزود: 40 درصد افرادی که در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند واکسینه نشده‌اند از این رو دریافت نوبت سوم واکسن کرونا تاثیر بسزایی در کاهش شدت بیماری و کاهش طول مدت بستری در بیمارستان دارد.

انتهای پیام/614/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا را دریافت نوبت سوم واکسن کرونا سوم واکسن کرونا استان گیلان مردم استان درصد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان