Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@09:10:02 GMT

بودجه رتبه بندی معلمان و بازنشستگان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۷۵۹۵

بودجه رتبه بندی معلمان و بازنشستگان مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمان و بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

محمدعلی محسنی بندپی در آئین گرامیداشت مقام معلم نوشهر در اردوگاه شهید رسولی این شهر، با اشاره جایگاه رفیع معلمان، اظهار کرد: در همه کشورها معلمان اولین گروه مرجع جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با بیان اینکه در توسعه هر کشوری منابع آن کشور از مهم ترین فاکتورهای توسعه محسوب می شوند، افزود: این منابع به طبیعی و انسانی تقسیم می شود که ۶۷ درصد توسعه یک کشور به منابع انسانی برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه رابطه مستقیمی بین نظام تعلیم و تربیت توسعه یافته با وضعیت معیشتی معلمان وجود دارد، تصریح کرد: هرچه جایگاه معلمان رفیع تر باشد توسعه یافتگی بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ جایگاه معلمان، گفت: وقتی صحبت از توسعه بر مبنای انسان می شود هیچ گروهی جز معلمان برای تربیت انسانها نقش ندارند.

محسنی بندپی تاکید کرد: اگر قرار است به توسعه و پیشرفت دست یابیم و مسیر توسعه را طی کنیم باید به معلمان پرداخته شود و همه مسئولان باید اینرا باور کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید به نقش علم و دانش در کشور توجه بیشتری صورت گیرد و نگذاریم نخبگان ما از کشور خارج شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به اولویت مجلس یازدهم به پرداختن به وضعیت معیشتی معلمان گفت: برای اولین باز طی ۱۰ سال گذشته رتبه بندی معلمان هرچند به صورت ناقص اجرا شد.

محسنی بندپی عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ مبلغ ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمان و بازنشستگان اعتبار گذاشته شد که گام بزرگی است.

وی از بررسی بیشتر پیرامون صندوق ذخیره معلمان سخن گفت و افزود: این موضوع در دستور کار مجلس است تا با جزئیات بیشتری بررسی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازنشستگان رتبه بندی معلمان بودجه ۱۴۰۱ محمدعلی محسنی بندپی نماینده مجلس رتبه بندی معلمان محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی