Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نصراللهی گفت : دومین مرحله سومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران از امروز (۱۷ اریبهشت) به میزبانی کرمانشاه آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گفته رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ۲۵۰۰ ورزشکار دختر و پسر از سراسر ایران در این رقابت‌ها حضور دارند این ورزشکاران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و در دو بخش کاتا و کومیته باهم رقابت می‌کنند که در روز اول رقابت‌های بخش کاتا در هر چهار رده سنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد عوامل اجرایی، سرپرستان، داوران و مربیان حاضر در این رقابت‌ها بیش از هزار نفر است باتوجه به اینکه کاراته کا‌های رده‌های سنی پایه به همراه خانواده هایشان آمده اند، برآورد می‌کنیم حدود هشت هزار نفر میهمان کرمانشاه شده باشند.

رقابت‌های کاراته وان کرمانشاه دارای رنکینگ کشوری است ورزشکارانی که در این رقابت‌ها مقام بیاورند، دارای رنکینگ کشوری خواهند شد.

از کرمانشاه حدود ۵۰۰ کاراته کا در هر چهار رده سنی در این رقابت‌ها شرکت کرده اند که امیدواریم زمینه‌ای برای انتخاب و دیده شدن این استعداد‌ها در سطح کشوری باشد و بتوانیم در رده‌های پایه هم در تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی نماینده داشته باشیم.

آغاز مسابقات شطرنج قهرمانی

رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه از آغاز مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های پایه دختران کشور به میزبانی کرمانشاه خبرداد.

داریوش کرمی گفت: این رقابت‌ها از امروز (۱۷ اردیبهشت) آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در بخش دختران و در دو رده سنی زیر ۱۲ سال و زیر ۱۸ سال در محل خانه شطرنج کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیش از ۵۰ شطرنج باز از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور دارند نفرات اول این دو رده سنی از استان‌های مختلف کشور در مسابقات کرمانشاه حضور پیدا کرده اند.

نفرات برتر این مسابقات، به رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کشور مالدیو اعزام خواهند شد.

پنج ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقات حضور دارند ساغر یزدانی در رده سنی زیر ۱۸ سال، شیرین ملک حسینی، روناک ملک حسینی، زهرا رستمی و فائزه صفری در رده سنی زیر ۱۲ سال پنج شطرنج باز کرمانشاهی هستند که دراین مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

هدف از برگزاری این مسابقات ترویج رشته شطرنج بین کودکان و نوجوانان و شناسایی قهرمانان در این رشته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های بین المللی رقابت های کشوری رقابت ها رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه