Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@20:45:00 GMT

سنسور هوشمندی که دمای تمام نقاط خانه را تنظیم می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۰۱۱

سنسور هوشمندی که دمای تمام نقاط خانه را تنظیم می‌کند

فرارو-شرکت Wyze به تازگی یک سنسور اتاق برای کمک به تعادل دمای اتاق معرفی کرده است. این سنسور با ترموستات Wyze جفت می‌شود تا به ارائه دمای ثابت در سراسر خانه شما کمک کند. بسته این محصول شامل سه سنسور اتاق و ترموستات Wyze است که اکنون با قیمت ۱۴۶ دلار ارائه می‌شود.

به گزارش فرارو، سنسور‌های اتاق نیز به طور جداگانه و تنها با قیمت ۲۵ دلار به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سنسورها مانند سایر سنسور‌های اتاق موجود در بازار برای تشخیص دما در مناطق مختلف منازل استفاده می‌شود. سپس اطلاعات دمایی به ترموستات بازگردانده می‌شوند، ترموستات پس از جمع آوری داده‌ها تعیین می‌کند که بهترین راه برای متعادل کردن دمای نقاط سرد و گرم چیست. این سنسور به راحتی می‌تواند دمای یک زیر زمین سرد یا یک اتاق زیر شیروانی را متعادل سازد.

این سنسور همچنین با تشخیص اتاق‌های شلوغ، به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. با استفاده از فناوری Auto Comfort و تشخیص حرکت می‌تواند دمای اتاق را نیز تشخیص دهد. کاربران می‌توانند بدون حرکت کردن از جای خود و با استفاده از اپلیکیشن Wyze دما را از راه دور کنترل و تنظیم کنند. اتصال حسگر‌های Wyze به ترموستات یک فرآیند ساده است و نیازی به سیم کشی ندارد. سنسور‌ها توسط باتری‌های AAA تغذیه می‌شوند و از طریق بلوتوث به ترموستات متصل می‌شوند. سپس می‌توان آن‌ها را در هر جایی از خانه قرار داد. این شرکت توصیه می‌کند که سنسور‌ها  از دریچه‌ها، پنجره‌ها یا دیگر منابع گرما دور نگه نگه داشته شوند.

راه اندازی اولیه این محصول  معمولا کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. یک ترموستات می‌تواند به شش حسگر اتاق Wyze متصل شود و به راحتی دمای تمام اتاق‌ها را کنترل و تنظیم کند. این سنسورها می توانند به صورت خودکار به تعادل آب و هوای خانه شما کمک کنند.

منبع: digitaltrends

منبع: فرارو

کلیدواژه: سنسور دما سنسور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است

سخنگوی وزارت امور خارجه از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه استقبال کرد و این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

کنعانی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌نماید.

کد خبر 751305

دیگر خبرها

  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • هوشمندی سیاسی جلوه دیگری از قدرت میدانی مقاومت است
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه