Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:45:19 GMT

ادارات گناوه عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۱۵۶

ادارات گناوه عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات و دستاوردهای فراوانی برای کشور به دنبال داشته است که باید در جامعه اطلاع رسانی شود.

فرماندار گناوه افزود: امروز اگر ما در نظام اسلامی مسئولیت داریم از برکات خون شهدا و حماسه‌ها، حضور با صلابت و وحدت ملت و مدیریت امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس است که باید به شکرانه این نعمت هر چه در توان داریم برای خدمت به مردم به کار ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیج ملتی در طول تاریخ در جهان و صدر اسلام به شایستگی ملت ایران اسلامی وجود نداشته و در همه عرصه‌ها جنگ، تحریم، بیماری در کنار رهبری و در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند و از هیچ قدرتی واهمه و ترس ندارند و در میدان حاضر هستند.

وی گفت: ملت ایران، ملت بزرگ و سزاوار بهترین خدمت‌ها است و ما مسئولان باید همواره در خدمت رسانی به آنها باشیم و باید با افتخار هر چه در توان داریم در خدمت به مردم به کار ببریم.

صفری ادامه داد: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه در مدت کوتاه مسئولیت این سمت به شهرستان اختصاص داده شده که این مقدار بودجه در شهرستان سابقه نداشته و باید مسئولان ادارات در جذب آن همت مضاف کنند و با کار جهادی مانند دوران دفاع مقدس عمل کنند.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: کارها باید درست و صحیح و سالم و با نظارت انجام شود و لذا هزینه کردها بودجه‌ها در ادارات به صورت دقیق و سرزده و هم هماهنگ شده بررسی خواهد شد.

صفری گفت: کارها و تلاش‌های بسیاری انجام شده است و ادارات و دستگاه‌های شهرستان عملکردها و فعالیت‌های خود را ارائه دهند و با بکارگیری روابط عمومی‌های قوی در فضای مجازی و رسانه‌ها انتشار داده و به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: همه مسئولان ادارات شهرستان گزارش کامل عملکردها خود را با آمار و ارقام و برنامه‌ها تهیه کنند و در جلسات شورای اداری ارائه دهند تا مردم از این خدمات اطلاع یابند.

فرماندار گناوه با اشاره به خدمات ارائه شده به حجم زیاد مسافر در ایام نوروز امسال بیان کرد: ارائه خدمات دهی به این حجم از مسافران با همکاری همه مردم و ادارات و دستگاه‌ها و با مدیریت جهادی و انقلابی انجام شد و انتظار می‌رود این فعالیت‌ها از سوی استان در سطح کشوری به طور گسترده اطلاع رسانی و رسانه‌ای شود.

وی گفت: استاندار و مدیران استانی مرتبط با توجه به موقعیت خاص شهرستان گناوه نگاه ویژه ای به گردشگری این شهرستان داشته باشند.

فرماندار گناوه با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه معاون پیشین سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری گفت: معاون جدید از نیروهای خدوم و پرتلاش و مخلص که امید است در کنار سایر نیروها با تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت هفته سلامت گفت: سلامت و امنیت دو موضوع مهم و با اهمیت برای جامعه هستند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مخلصانه نیروهای جبهه سلامت جامعه گفت: مقابله با ویروس کرونا هنوز پایان نیافته و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید همچنان در دستور کار قرار داشته باشد.

در پایان این آئین از تلاش‌های دانیال اسفندیاری تقدیر و محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه معارفه شد.

کد خبر 5484037

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شهرستان گناوه فرمانداری گناوه دوران دفاع مقدس هفته سلامت عید فطر 1401 بوشهر کرمانشاه نماز عید سعید فطر عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا فرماندار گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود