Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:21:15 GMT

مشارکت بیمارستان قائم (عج) در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۴۲۴

مشارکت بیمارستان قائم (عج) در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریم‌زاد حق عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه کمک به زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد به منظور نهادینه کردن فرهنگ بخشش و ایثار انجام می‌شود، اظهار کرد: بیمارستان بین المللی قائم (عج) تکلیف خود می‌داند که در کارهای خیرخواهانه در استان نقش اجتماعی خود را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشارکت این بیمارستان در جشن گلریزان ستاد دیه استان گیلان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال نیز بیمارستان با کمک ۵۰۰ میلیون ریالی و رئیس هیئت مدیره بیمارستان نیز به صورت جداگانه در این جشن مشارکت کردند.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با اشاره به میزبانی سه ساله این بیمارستان در جشن گلریزان استان گیلان، تصریح کرد: در سال‌های اخیر این جشن در سالن همایش‌های دادگستری گیلان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با این وجود این مجموعه هیئت مدیره بیمارستان بر خود تکلیف می‌داند که هر سال نسبت به سال‌های گذشته حمایت‌های مادی و معنوی خود را به زندانیان آبرومند در این بخش که منتظر بخشش و مهرورزی همنوعان خود هستند، بیشتر کند.

دکتر کریم زاد حق با اشاره به عدم برگزاری حضوری جشن گلریزان در زمان شیوع کرونا، گفت: در این ایام نیز بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) وظیفه انسانی، اخلاقی و اجتماعی خود می‌دانست که در این اقدام خداپسندانه مشارکت کند.

وی کمک‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه در ماه مبارک رمضان را وظیفه ذاتی و رسالت بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) به عنوان یک تکلیف برشمرد و اضافه کرد: در این رابطه با اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای پرسنل شاغل در بیمارستان و کمک به افراد کم بضاعت و آسیب‌پذیر سعی کردیم تا احسان و نیکوکاری را به عنوان یک اصل انسانی در بیمارستان ساری و جاری کنیم.

مدیر عامل بیمارستان بین المللی قائم (عج) با اشاره به کمک‌های عام‌المنفعه خیریه‌های وابسته به این بیمارستان، گفت: از طرف خیریه‌های وابسته به بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) کمک‌های دیگری نیز صورت گرفت که این اقدامات در راستای اهداف و رسالت نیکوکارانه همچنان ادامه دارد.

وی به اهمیت و نقش جشن گلریزان برای انسان‌های آبرومند اشاره کرد و گفت: این جشن فرصتی است تا افراد آبرومندی که به دلیل مشکلات مالی و غیرعمد در بند زندان هستند نجات یافته و به آغوش باز خانواده و جامعه برگردانیم.

کد خبر 5484157

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد استان گیلان عید فطر 1401 بوشهر کرمانشاه نماز عید سعید فطر عید سعید فطر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا گرد و غبار عملیات بازی دراز صعود به بازی دراز سرپل ذهاب گروههای جهادی آلودگی هوا بیمارستان بین المللی قائم جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد