Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف رانگنیک نمایش منچستر یونایتد در برابر برایتون را غیر قابل قبول می‌داند

رانگنیک خود و تیمش را موظف به عذرخواهی از هواداران منچستر یونایتد می‌داند.

طرفداری | یکی از عجیب‌ترین بازی‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، امروز در استادیوم آمکس رقم خورد و برایتون با چهار گل از سد منچستر یونایتد گذشت. نمایش بد یونایتدی‌ها در این دیدار فقط به نتیجه محدود نمی‌شد و آن‌ها در تمام زمینه‌ها ضعیف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رالف رانگنیک کاملا به این مسئله آگاه است و انتقادات صریحی به عملکرد امروز شاگردانش داشت:

برای شروع، مهم است که از هوادارانمان عذرخواهی کنیم زیرا آن‌ها مسیر طولانی را از منچستر به برایتون آمده بودند. ما از ابتدا تا پایان مسابقه خوب نبودیم. این عملکرد فقط بد نبود بلکه بسیار بد بود. یک شکست تحقیرآمیز بود و برای تیمی مثل منچستر یونایتد حتی از این هم بدتر محسوب می‌شود. 

 

 شرایط بازی فقط به شکست ۴-۰ مربوط نمی‌شد، روشی که ما بازی کردیم غیر قابل قبول بود و پذیرفتن آن بسیار دشوار است. من باید از بازیکنان تیمم دفاع کنم. این گونه نبود که بگوییم آن‌ها به مسابقه بی‌توجه بوده‌اند. عملکرد آن‌ها را در تمرینات و بازی با برنتفورد دیدم. ما یک هفته تمرین خوب و با جو درست را پشت سر گذاشتیم. تمرکز مناسبی روی جلسات تمرینی داشتیم.

سرمربی آلمانی اشاره غیر مستقیم جالبی به شکست سنگین اوله گونار سلسشر در دیدار آخرش داشت: 

من به یاد می‌آورم که بازی خارج از خانه منچستر یونایتد مقابل واتفورد(شکست ۴-۱) را می‌دیدم، تیمی که الان به چمپیونشیپ سقوط کرده است. نمایش امروز ما شباهت زیادی به آن مسابقه داشت.

 برای من، مشکل اصلی این است که در این لیگ باید چگونه دفاع کرد. وقتی در مقابل یک رقیب خوب قرار می‌گیرید، مثل برایتون که تیم خوبی است، اگر به درستی دفاع نکنید، اگر به آن‌ها اجازه بازی کردن بدهید و تمام فضاها و وقت جهان را در اختیارشان بگذارید، نتیجه به این شکل رقم می‌خورد. 

ما امروز در دفاع کردن در قالب یک تیم به اندازه کافی خوب نبودیم و نتوانستیم توپ‌ها را از حریف پس بگیریم. این بزرگترین مشکل امروز ما و دلیل ناتوانی‌مان در خلق موقعیت گلزنی بود. تنها مقطع مسابقه که توانستیم برای خودمان موقعیت‌هایی ایجاد کنیم، ۲۰ دقیقه پایانی بود که با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کردیم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت فرزاد حاتمی: خودم دیدم مربی تیمم چطور مراعات پرسپولیس را کرد! مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون درباره قانون تعیین قهرمان لیگ + سند پیراهن فصل آینده رئال مادرید در فروشگاه های آدیداس موجود شد / عکس انتقاد یورگن کلوپ از بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید