Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:16:54 GMT

نابغه ۱۹ساله، جوکوویچ راهم بعداز نادال حذف کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۴۸۷۷۸

پس از رافائل نادال، این بار نواک جوکوویچ - نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان - در دیداری سخت و مهیج که ۲۲۰ دقیقه به طول انجامید، برابر کارلوس آلکاراز، ستاره ۱۹ ساله تنیس جهان شکست خورد و از رسیدن به فینال مسترز مادرید بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی تنیس مسترز در مادرید اسپانیا، نواک جوکوویچ، اسطوره تنیس جهان و نفر نخست رنکینگ مقابل کارلوس آلکاراز نابغه ۱۹ ساله تنیس جهان و نفر نهم رنکینگ در دیداری سخت و پرفراز و نشیب با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکویچ در ست نخست با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید اما در ست دوم با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب حریف شد تا کار به تساوی کشیده شود. در ست سوم نیز آلکاراز برابر جوکوویچ به برتری ۷ بر ۶ رسید و در نهایت با برتری دو بر یک راهی فینال شد.

آلکاراز پیش از این در یک چهارم نهایی نیز مقابل رافائل نادال، دیگر چهره مطرح و عنوان دار تنیس جهان به برتری ۲ بر ۱ رسیده بود. وی همچنین جوانترین فینالیست تاریخ مسترز مادرید نام گرفت.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز استفانوس سیتسیپاس یونانی و نفر پنجم رنکینگ برابر الکساندر زورف نفر سوم رنکینگ از آلمان دیدار می کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نادر طالب زاده حمید نوری یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان تنیس مسترز مادرید نادر طالب زاده حمید نوری یوزپلنگ آسیایی گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان تنیس جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۴۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی

نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر در مصاف با نماینده اتریش، گام به مرحله سوم مقدماتی گرند اسمش عربستان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات تنیس روی‌میز اسمش عربستان روزهای ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت به میزبانی جده در جریان است و ایران با ۲ نماینده در بخش مردان در این پیکارها حضور دارد.

امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه‌بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت، پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳ بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان جهت راه‌یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

کد خبر 750136

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!